וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מכור: צפו בסקנדל שיפוט במשחק בין סטנדרד ליאז' להירנביין

השופט במשחק האימון פסק על ארבעה פנדלים שנויים במחלוקת. תופעת ההימורים על משחקי אימון ידועה בעולם. שחקן סטנדרד: "גיא לוזון לא שיחק כדורגל, השיטה שלו היא רק כדורים ארוכים"

משחק אימון בין סטנדרד ליאז' הבלגית להירנביין ההולנדית הופסק לקראת סיומו ביום שישי אחרי שערוריית שיפוט שייתכן שמקורה בהימורים במזרח הרחוק. התופעה של הימורים רחבי היקף על משחקי אימון ידועה. במשחקים מהסוג הזה קל יותר "לבצע" טעויות שיפוט, להטות תוצאות וכו'.

שתי הקבוצות נפגשו בספרד, שם הן מקיימות מחנות אימונים בדומה לקבוצות רבות ממרכז ומערב אירופה. שופט המשחק שרק לשלושה פנדלים מפוקפקים, שניים עבור סטנדרד ואחד עבור הירנביין. הבלגים כבשו, ההולנדים החמיצו ונקלעו לפיגור 2:0.

בדקה ה-85 השופט הצביע על הנקודה הלבנה בפעם הרביעית במשחק כשפסק פנדל נוסף לסטנדרד. שוער הירנביין עצר את הבעיטה, אבל האיש עם המשרוקית הורה על בעיטה חוזרת בטענה ששחקני הקבוצה ההולנדית נכנסו לרחבה לפני ביצוע הבעיטה. בשלב הזה לשחקני הירנביין נמאס והם פשוט ירדו מכר הדשא.

אגב, אחרי המשחק, שחקנה השבדי של סטנדרד, אסטריט איידרביץ', התראיין ואמר בין היתר: "גיא לוזון לא שיחק כדורגל, השיטה שלו הייתה בנויה רק על כדורים ארוכים. הרגשתי שהוא לא מכבד אותי ולכן לא כיבדתי אותו בחזרה. הוא שבר אותי ודחק אותי הצידה בלי לתת לי הסברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully