וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: מילייב לא משיג שחרור מקבוצתו המקדונית

11.1.2015 / 11:34

במלאבס יתנו לבלם הבולגרי כמה ימים נוספים ואם לא יצליח להשיג שחרור משקנדייה, יחפשו זר אחר למרכז ההגנה. שמעון הרוש ועודד גביש הוצעו, בר און לקראת הגביע: "נעלה בהרכב הכי חזק"

one
יורדן מילייב שחקן עירוני רמת השרון לפני ניר ביטון שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
לא יחכו לו עוד הרבה זמן. מילייב/ברני ארדוב

אכזבה גדולה בהפועל פתח תקוה מהבלם הבולגרי יורדן מילייב, שכבר סיכם את תנאיו במועדון אבל בסוף השבוע הודיע בשיחת טלפון שהוא לא מצליח להשיג את השחרור מקבוצתו המקדונית, שקנדייה. אנשי המועדון פתחו במו"מ עם מילייב על בסיס ההצהרה שלו כי הוא יכול להשתחרר בקלות וללא תמורה מקבוצתו במקדוניה. אחרי כמעט שבועיים של מגעים הושג סיכום בין פתח תקוה לשחקן, אבל כאמור אז הודיע מילייב כי הוא לא מקבל את השחרור. בפתח תקוה מתכוונים לתת למילייב עוד מספר ימים בטרם יחפשו בלם זר אחר.

בתוך כך ממשיכים בפתח תקוה לקבל פניות מסוכנים שמציעים את שחקניהם, אבל גם מקבוצות שרוצות להשתחרר משחקנים. בין השאר הוצעו שמעון הרוש ועודד גביש ממכבי נתניה. הרוש יכול לבוא בחשבון מאחר שפתח תקוה משחקת עם שלושה בלמים והוא נחשב למגן שמרבה לתמוך בהתקפה והחלק הזה גם נחשב לחזק יותר באופי המשחק שלו. הבעיה היא שבין הצדדים קיים פער כספי די גדול. גביש נמצא בעדיפות משנית מאחר שפתח תקוה מחפשת בלם זר.

בכל הקשור לעמדת השוער, המאמן עידן בר און היה מרוצה מקאלה דרשלר אתמול בעכו ונראה כי הוא מעדיף כרגע לחפש חיזוק לקבוצה בעמדות אחרות. היום תקיים פתח תקוה אימון שחרור אחרי המשחק אתמול ותחל בהכנות למשחק הגביע מול בני לוד. יש קבוצות תחתית בליגת העל שמעדיפות להתעסק בהישרדות בליגה ולוותר מראש על גביע המדינה. בר און לא מסכים עם הדרך הזו ואמר לוואלה! ספורט: "אני מאוד רוצה לעבור שלב בגביע המדינה ואעלה את ההרכב הכי חזק שיעמוד לרשותי כדי לעמוד במשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully