וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן המרענן: קרית שמונה חייבת לרענן את הסגל בחלון ההעברות

11.1.2015 / 11:20

אחרי התבוסה במושבה, הבלוג של שלמה וייס מסביר באמצעות האליפות הקודמת של קרית שמונה כמה חשוב ששרצקי ישנה דעתו ויחתים רכש בינואר, ובוחן את המועמדים

one

עם פתיחת חלון ההעברות בינואר 2012, קרית שמונה הובילה את הטבלה בפער של שש נקודות ממ.ס אשדוד ושבע מהפועל תל אביב, והוכתרה כמועמדת העיקרית לזכייה באליפות. החבורה הצפונית שהפתיעה את כולם הציבה בהרכב שחקנים דוגמת רביד גזל, שלומי אזולאי ושמעון אבוחצירא וצעירים מוכשרים כמו עדי אלישע, אחמד עאבד ואדריאן רוצ'ט, כשעל מקום במרכז ההגנה התמודדות שלושה שחקנים: איתן טיבי, שיר צדק וסלאח חסארמה, מצב דומה מאוד למצב בו נמצאת כיום קרית שמונה.

בדיוק כמו היום, גם אז היו כאלה שטענו שאם הכל הולך חלק, אין צורך לשנות את הסגל. אלא שהמאמן רן בן שמעון והבעלים איזי שרצקי חשבו שיש לרענן את השורות על מנת להמשיך ולדהור. הרענון הזה הגיע בדמות רכישתו של ארגנטינאי בשם דויד סולארי. הקשר עם הייחוס המשפחתי המחייב נחת בצפון ומהר מאוד הפך את החבורה המצויינת לבלתי ניתנת לעצירה, כשהוא חתום אולי יותר מכל אחד אחר על האליפות ההיסטורית שהושגה בפער אדיר. "אין ספק שסולארי הכניס הרבה דברים חיוביים לקבוצה", קובע שחקן ששיחק בקבוצה באותה תקופה. "הכל הלך טוב גם עד שהוא הגיע, אבל הרגשנו שהשתדרגנו".

איזי שרצקי, דויד סולארי, עירוני קרית שמונה חוגגת אליפות. אדריאן הרבשטיין
חתום אולי יותר מכל אחד אחר על האליפות ההיסטורית. סולארי ושרצקי/אדריאן הרבשטיין

למרות ההצלחה ההיא, העונה נוקט שרצקי בגישה אחרת. בשלב זה הוא מסרב להנחית חיזוק, וכבר הצהיר פומבית שהסגל הקיים יישאר. האם זה יעלה לו ביוקר במירוץ האליפות? "יש פה סגל נהדר, וזה ברור למה איזי לא רוצה שינוי", טוען שחקן בסגל הנוכחי. "ברור שתמיד טוב להתרענן ולהתחזק, אבל הבעיה היום לעומת התקופה אז היא שיש לנו חמישה זרים שלא רוצים לשחרר אותם, ככה שאי אפשר להביא חיזוק זר".

וזו אכן הבעיה של שרצקי. בתחילה שקלו בקבוצה לשחרר את מינדאוגאס פאנקה, אבל הליטאי חזר לעניינים וגם להרכב, וסתם גולל על האפשרות להחתים זר, כשאופציית החיזוק הפכה רק לאופצייה הישראלית. שרצקי כבר הבהיר שלא ישלם סכומים כמו שאלירן עטר או איתי שכטר דורשים: "אם יציעו לי את עטר בחינם אביא אותו", אמר שרצקי באחד הראיונות. "אבל רק בחינם". מנגד שרצקי גם לא מוצא כישרונות חבויים בליגה הראשונה או השנייה, וברק בכר והצוות שלו מתכוננים גם הם לעונה שלמה עם אותו סגל.

עוד באותו נושא

ברק בכר: "הפסד אחד לא ישפיע על הביטחון והמורל של השחקנים"

לכתבה המלאה
מינדאוגאס פאנקה שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
סגר את כל משבצות הזרים. מינדאוגאס פאנקה/ברני ארדוב

"יש כמה אופציות לא רעות", טוען דווקא אחד הסוכנים המוכרים בכדורגל הישראלי. "אני יכול לדבר גם על שחקנים שלי אבל יש גם שחקנים אחרים שהם אפשרות. דודו ביטון הוא אחד כזה שיכול לשדרג את קרית שמונה מאוד אם יחזירו אותו ממאריבור, דובב גבאי אם יגיע מהפועל באר שבע יכול להיות חיזוק רציני וגם מוחמד כליבאת אם ישוחרר ממכבי חיפה יכול להתאים כמו כפפה ליד לקרית שמונה".

בעוד קצת יותר משלושה שבועות חלון ההעברות ייסגר, וקרית שמונה תדע בדיוק עם איזה סגל היא רצה עד סוף העונה, כששחקנים דוגמת רוצ'ט יכולים גם לעזוב את הקבוצה ולהותיר אותה עוד פחות עמוקה. וחיזוק? אף אחד בקרית שמונה לא יתפלא אם בסופו של דבר שרצקי ישנה דעתו וינחית בקריה שחקנים דוגמת ביטון או אחרים או אולי אפילו את רועי קהת הבא, שחקן כזה שאף אחד לא שמע עליו ועוד יהפוך להיות כוכב.

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מי יהיה הקהת הבא?/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully