וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הפסד אחד לא ישפיע על הביטחון והמורל של השחקנים"

10.1.2015 / 21:33

מאמן עירוני קרית שמונה הביע אמון בשחקניו אחרי ההפסד הראשון העונה, 3:0 למכבי פתח תקוה: "הם רצו יותר מאיתנו היום". רן בן שמעון על הניצחון מול האקסית: "אני נהנה רק מהניצחון של הקבוצה שלי"

one

עירוני קרית שמונה ספגה הערב (שבת) את הפסד הליגה הראשון שלה העונה במחזור ה-17 בליגת העל. הקבוצה של ברק בכר הובסה 3:0 על ידי מכבי פתח תקוה, שנהנתה משערים של עידן שמש (32), נאור פסר (52) ומרואן קבהא (68). בעקבות ההפסד, עירוני קרית שמונה אמנם נשארה ותישאר במקום הראשון בליגה, אבל ניצחון של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה יצמק את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
מתוסכל. בכר/מגד גוזני

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר אמר בסיום: "מה שמייחד את הקבוצה שלי זה שבכל משחק אנחנו רצים יותר מהיריבה, משקיעים יותר, באים עם יותר מוטיבציה ואם אנחנו לא עושים את זה אין לנו יתרון על אף קבוצה יריבה. היום פתח תקוה התאבדה על המגרש, רצתה יותר וניצחה בצדק. קיבלנו היום גולים שלא מתאימים לנו.

"עשינו הרבה מאוד טעויות בהגנה שלא מאפיינות אותנו. אפשר להפסיד 3:0 והשחקנים עד עכשיו נותנים 200% וזה הכי חשוב. יש לנו משחק באמצע השבוע שאפשר לבוא ולתקן מול הפועל עכו בגביע ובשבת מול הפועל חיפה, שגם היא חייבת נקודות אז היא תבוא להילחם ולא יהיה קל. לא ניכנס למשבר ונרים את השחקנים מהר".

על הלחץ שעלול להשפיע על הקבוצה שלו שמוליכה את הטבלה: "ממחזור שלישי אנחנו מובילים את הטבלה ויש עלינו לחץ. דווקא היום ואחרי שבאר שבע הפסידה, חשבתי שזה יתן לשחקנים פוש ושיהיו רגועים אבל ממש לא היה קל. באה קבוצה שרצתה היום יותר ואנחנו נלמד מזה להבא. אפשר להפסיד אחרי 16 משחקים, זה קורה".

על הביטחון של השחקנים להמשך אמר בכר: "יש פה אחלה חבר'ה וההפסד לא ישפיע על הביטחון והמורל של השחקנים. התפקיד שלי ושל הצוות זה לתת להם את הביטחון, לכוון אותם מקצועית איפה שצריך ולשפר את הקבוצה. אני מאוכזב מאוד מההפסד ומהצורה, אבל אני מסתכל קדימה ולא מתכוון לערוף ראשים או להיכנס למרה שחורה. לא הסתנוורנו מההצלחות ולא נתאבל על הפסד אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
חגיגה. הלוזונים/מגד גוזני

המאמן המנצח רן בן שמעון, שהביס את האקסית המיתולוגית שלו, אמר: "ניצחנו היום בגדול. עמדתי פה היום אחרי תוצאות לא טובות ואמרתי לכם שחשוב לי לראות את הקבוצה מתקדמת וניצחנו היום בצדק. הגענו היום מוכנים, השחקנים הוציאו מעצמם את הכל ואני מרוצה מאוד". על המשחק מול האקסית: "אני נהנה מהניצחון של הקבוצה שלי, בסמליות תתעסקו אתם".

על השינויים שמכבי פתח תקוה עשויה לבצע בינואר, אמר המאמן: "יש לי סגל טוב ונמשיך לעשות מה שצריך לעשות כדי לחזק את הקבוצה. היו היום שחקנים שבהחלט הרוויחו הרבה נקודות על החשיבה וההשקעה שלהם. אנחנו בינתיים מתעסקים באיך להפוך את מי שכאן ליותר טוב". על המשחק הצפוי להם בגביע המדינה מול גבעת אולגה, אמר בן שמעון: "חשוב להכין את השחקנים פיזית כי היום הם עשו מאמץ אדיר. אין לי ספק שנבוא מוכנים מאד למשחק הגביע ולא נזלזל בגבעת אולגה, אני יודע שזה לא הולך להיות משחק קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully