וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "אנחנו במשבר, ושחקנים מנסים למצוא קבוצות אחרות"

10.1.2015 / 21:06

מאמן מכבי נתניה מיואש: "המצב לא בריא, צריך בכלל לראות אם הקבוצה תחיה בחודש הקרוב". ראובן עטר חגג את הבריחה מהתחתית ("משחקים מאורגן, הקבוצה משתפרת") והחמיא לאוסטווינד

one

הפועל חיפה המשיכה הערב (שבת) את הבריחה שלה מהתחתית, כשניצחה 0:2 בחוץ את מכבי נתניה, השיגה נקודת עשירית מה-12 האחרונות וזינקה למקום השישי. ירין חסן (76, עצמי) ואור אוסטווינד (85) כבשו עבור האדומים מהכרמל, בעוד נתניה עמוסת הצרות נותרה רק שתי נקודות מעל הקו האדום וללא ניצחון ביתי על הפועל חיפה מאז דצמבר 2000. הקהל קרא שוב ליוסי מזרחי להתפטר.

הפועל חיפה ניצחה 0:2 את מכבי נתניה המסובכת

מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי. קובי אליהו
הייאוש גובר. יוסי מזרחי/קובי אליהו

המאמן המנצח ראובן עטר: "לקחנו 10 מ-12 נקודות והקבוצה הולכת ומשתפרת. אנחנו משחקים מאוד מאורגן. אמרתי לשחקנים בהפסקה להיזהר כי ידעתי שזה יוכרע על טעות אחת. אור אוסטוינד בן 27 ועד היום הוא דשדש. אני שיחקתי בתפקיד שלו ואני עומד איתו על דברים כדי שהוא יילך וישתפר. אני אוהב את נתניה. אני אוהד את הקבוצה ואני מאחל להם רק טוב בהמשך".

יוסי מזרחי המאוכזב סיכם: "לא שיחקנו טוב, אבל לא היינו צריכים להפסיד כי היו לנו שלושה מצבים טובים לכיבוש. ספגנו שער עצמי והכל התפרק. אנחנו בבעיה גדולה עם משבר כלכלי ומקצועי. הכי קל לי להרים ידיים אבל צריך להתמודד. יש כאן דבר לא בריא שקבוצה במשבר, ושחקנים מנסים למצוא קבוצות אחרות. צריך בכלל לראות אם הקבוצה תחיה בחודש הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully