וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגל באירופה מגיב למתקפת הטרור בצרפת: כל המחוות המרגשות

בכדורגל העולמי לא התעלמו מהאירועים האחרונים בפריס: מאמן רומא העניק לכל עיתונאי עט חדש, בפטימבי גומיס התעטף בדגל צרפת אחרי התיקו של סוונסי, ואפילו קרים בנזמה לא נותר אדיש

רודי גרסיה מאמן רומא. AP
מחווה מקורית. גרסיה/AP

הסערה שעורר טבח העיתונאים בשארלי הבדו עוררה מחוות ברחבי העולם, ולא פסחה גם על עולם הספורט. ספורטאים צרפתים, ובהם אנשי כדורגל רבים, הקדישו הערב (שבת) תשומת לב מיוחדת לאירועים הקשים. מאמן רומא רודי גרסיה הגיע למסיבת העיתונאים לקראת הדרבי מול לאציו טעון במיוחד. העיתונאים שהגיעו למסיבת העיתונאים הופתעו לראות שלכל כסא בחדר העיתונאים מוצמד עט. גרסיה הסביר כי "רצה להעניק כלי כתיבה לכל עיתונאי, כסמל לחופש הביטוי".

במסיבת העיתונאים עצמה אמר גרסיה ש"מאז הטרגדיה שקרתה בפריס, כולנו שארלי הבדו. דברים חייבים להשתנות מהר, חופש הביטוי צריך להתקיים לנצח נצחים".

חלוץ סוונסי בפטימבי גומיס חגג את שער השוויון של קבוצתו ב-1:1 עם ווסטהאם כשהוא עטוף בדגל צרפת וחג סביב המגרש כאות הזדהות עם הנרצחים. משחקה של ריאל מדריד מול אספניול, שנגמר ב-0:3 לבלאנקוס, נפתח בדקת דומייה לזכר הנרצחים בפיגוע. שחקניה הצרפתים של ריאל מדריד, רפאל וראן ואפילו קרים בנזמה, שנחשב לדמות שנויה במחלוקת בצרפת בעקבות התבטאויותיו בעבר נגד ההנמון, נראו נרגשים מאוד מהמחווה.

שחקני ריאל מדריד ושל אספניול עומדים דקת דומייה לזכר פיגועי הטרור בפאריס. AP
דקת הדומייה לפני המשחק של ריאל מדריד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully