וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הפסידה, סנט אטיין עלתה למקום השלישי

האלופה הובילה 0:2 על באסטיה בדקה ה-20 בקורסיקה, אבל קרסה וספגה רביעייה מקבוצת התחתית. מעמדו של בלאן מעורער. הירוקים השיגו 1:2 בחוץ על ריימס והמשיכו רצף של 11 משחקים ללא הפסד

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פאריס סן ז'רמן. רויטרס
עוד ערב מתסכל. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

מארסיי נותנת, ופריס סן ז'רמן פשוט לא מסוגלת לקחת. בצל המצב הביטחוני הרגיש בבירת צרפת, האלופה יצאה לקורסיקה עם אפשרות לתפוס את המקום הראשון בעקבות ההפסד של מארסיי 2:1 במונפלייה, אך היא איבדה יתרון 0:2 והפסידה במפתיע 4:2 לבאסטיה שדורגה במקום הלפני אחרון ערב המחזור. סנט אטיין ניצלה זאת עד תום, וניצחון 1:2 בחוץ על ריימס סידר לה את המקום השלישי בטבלה.

באסטיה - פריס סן ז'רמן 2:4

איזה משחק מטורף בפוריאני. אלופת צרפת, ללא השוער סלבטורה סיריגו וטיאגו מוטה הפצועים וכן אדינסון קבאני ואסקיאל לאבצי המושעים, נראתה בדרך לניצחון בטוח בדקה ה-20, אבל קרסה בקורסיקה ונותרה עם נקודה אחת מתוך תשע אפשריות בשלושת המחזורים האחרונים. לוקאס מורה העלה את פ.ס.ז' ליתרון בדקה ה-10 עם הקשתה יפה מעל אלפונס אראולה, ובדקה ה-20 היה זה אדריאן ראביו שכבש שער ראשון העונה. אלא שריאד בודבוז צימק בדקה ה-32 מהנקודה הלבנה ולפני סיום המחצית בישל מנקודת הקרן לפרנסואה מודסטו שאיזן בנגיחה. המהפך הושלם בדקה ה-56 עם השער היפה במשחק ואחד היפים העונה, כשהגנת פ.ס.ז' הרחיקה רע וז'וליאן פלמיירי הניף את רגל ימין ומ-22 מטרים ירה מהאוויר לחיבורים. הקשר חגג שער ראשון זה שנתיים וחודשיים, וכנראה התאהב ברעיון כי הוא השלים צמד בדקת הסיום. הפסד ליגה שני לפ.ס.ז'. האם לורן בלאן ישלם את המחיר?

שחקן סנט אטיין, יוהאן מולו. AP
ממשיכים לדהור. יוהאן מולו/AP

ריימס - סנט אטיין 2:1

סנט אטיין ממשיכה לדהור בצמרת ומטפסת למקום השלישי בטבלה אחרי ניצחון שני ברציפות ומשחק 11 ללא הפסד. דקה לסיום המחצית הראשונה יוהאן מולו כבש את שער היתרון לירוקים ושלוש דקות בתוך המחצית השניה רומי המומה הכפיל. בדקה ה-90 ריימס צימקה עם שער עצמי של רנו קוהאד, שעצר את רצף אי הספיגה של סטפן רופייה המצוין על 702 דקות.

משחקים נוספים:

אוויאן - ראן 1:1
לאוויאן: אדריאן תומאסון 63. לראן: פול ז'ורז' אנטפ 66

גנגאן - לאנס 0:2
לגנגאן: כריסטוף מנדאן 17, קלאודיו בובו 76, פנדל

ליל - קון 0:1
לליל: מיכאל פריי 20

ניס - לוריין 1:3
לניס: אריק בותיאק 29, פנדל, אלכסי בוסטי 60, קרלוס אדוארדו 67. ללוריין: בנג'מין ז'אנו 6

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
כרזה "כולנו שארלי" במשחק של ניס - לוריין בליגה הצרפתית. AP
דקת דומיה בניס לזכר קורבנות הטבח במשרדי "שארלי הבדו"/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully