וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רוברטו קולאוטי בישל, אייל גולסה הוחלף בדקה ה-40

החלוץ הכין את הראשון ב-0:4 של א.א.ק לרנקה על ארמיס, ניצחון גם לרם שטראוס עם סלאמינה. קשר פאוק יצא כבר במחצית הראשונה, כשקבוצתו הובסה 3:0 בידי אסטרס. הפסד לטל בן חיים

שחקן צ'רלטון, טל בן חיים. GettyImages
צ'רלטון שוקעת. טל בן חיים/GettyImages

הצלילה של צ'רלטון נמשכת. טל בן חיים השלים כרגיל 90 דקות בהרכב, אבל קבוצתו הפסידה היום 1:0 לברייטון והיא ללא ניצחון כבר יותר מחודשיים (שמונה משחקי ליגה). הבלם הישראלי יצר מצב בדקה ה-33 ובעיטה שלו מרחוק נעצרה על ידי שוער ברייטון בדקה ה-49, לפני שהאורחים הכריעו בזכות רוהאן אינס (62). הפסד צורב מבחינת המאמן בוב פיטרס, ביום הולדתו ה-41. כזכור, גיא לוזון מועמד מוביל להחליפו אם יפוטר.

* אייל גולסה פתח בהרכב פאוק סלוניקי, אבל הוחלף כבר בדקה ה-40 כשקבוצתו הובסה 3:0 בידי אסטרס טריפוליס. המארחת החמיצה פנדל בדקה השביעית, אבל כבשה את שלושת השערים במחצית הראשונה והשפילה את פאוק שעלולה לאבד את המקום הראשון בליגה היוונית.

* רוברטו קולאוטי (75 דקות) בישל שער ב-0:4 המרשים של א.א.ק לרנקה בחוץ על ארמיס. החלוץ השלים 90 דקות, כשבדקה ה-11 הכין למונטיירו הפורטוגלי את השער הראשון במשחק. א.א.ק חלפה על פני ארמיס בטבלה ודילגה למקום השלישי.

* רם שטראוס שמר על רשת נקייה בניצחון סלאמינה 0:1 על דוקסה בליגה הקפריסאית. השוער הישראלי רשם הצלה מצוינת בדקה ה-83 וגם קיבל צהוב במהלך המשחק. בארבעת המשחקים הקודמים בהם פתח, סלאמינה לקחה רק נקודה. עכשיו יש לו ניצחון ראשון.

* גיא אסולין לא נכלל בסגל של מאיורקה, שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה נגד ג'ירונה בליגה הספרדית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully