וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד: "מחכים כבר להרגיש שוב את הקהל ואת תחושת הבית"

10.1.2015 / 17:15

כוכבה של הפועל תל אביב מתרגש לקראת משחק הבית השני בדרייב אין נגד מכבי חיפה (19:40, 5+ לייב) שהביסה את האדומים בסיבוב הראשון. רמי הדר: "רוצים להמשיך במומנטום"

המחזור ה-15 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) במשחק בו תארח הפועל תל אביב את מכבי חיפה (19:40, 5+ לייב). הקבוצה של עודד קטש מגיעה להתמודדות לאחר הניצחון על הפועל ירושלים במשחק הבכורה לדרייב אין, משחק שקירב אותה מרחק ניצחון אחד בלבד מהמקום השני בטבלה. האדומים מרוצים מאוד מהאגרסיביות והרצון שהפגינו השחקנים ומקווים שיוכלו למשוך את ההתלהבות מהבית החדש למשחק נוסף כדי ליצור רצף חיובי כשהדרבי התל אביבי הגדול מתקרב. בסביבת הקבוצה היו כאלה שהזכירו לשחקנים השבוע את התבוסה הקשה שספגו בחיפה בסיבוב הראשון, 82:58, ודרשו להחזיר את הכבוד שנרמס שם. מי שינסה להמשיך ולהרשים הוא הסנטר יינסי גייטס שרשם בניצחון על הפועל ירושלים את משחקו הטוב ביותר בישראל עם 32 נקודות ו-9 ריבאונדים.

"מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה", התייחס רביב לימונד ליריבה, "אחרי המשחק נגד ירושלים והתצוגה של הקהל אנחנו מחכים כבר להרגיש שוב אותו ואת תחושת הבית. חשוב לנו לשמור על הבית ועל ההמשכיות".

יינסי גייטס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב יככב? יינסי גייטס/ברני ארדוב

מכבי חיפה מגיעה למשחק בדרייב אין בעיצומה של ריצה נהדרת. הקבוצה של רמי הדר ניצחה חמישה מתוך ששת משחקיה האחרונים, והיא התרחקה בצורה משמעותית מתחתית הטבלה ועושה דרכה אל עבר הפלייאוף. בחיפה בעיקר מרוצים מהעקביות שמפגינים השחקנים משבוע לשבוע, כשהיכולת ההגנתית בניצחון על ראשון לציון בשבוע שעבר זכתה לתשבוחות רבות מצד הצוות המקצועי. הירוקים ימשיכו לשחק ללא הרכז הפצוע מורן רוט שהגיע כדי לחזק את הסגל, ומי שיתפסו את מקומו הם טמיר אריאלי, שחוגג היום יום הולדת 25 וחנן קולמן שהצטיין נגד ראשון לציון ויקבל לפני המשחק מלגה על היותו השחקן המצטיין של המחזור ה-14.

"מחכה לנו יריבה קשה באולם חדש, שאני בטוח שיהיה רועש מאוד", אמר קולמן לקראת ההתמודדות, "אנחנו משחקים עם הרבה ביטחון ורוצים לשפר את המשחק הקבוצתי שלנו בכל משחק". המאמן רמי הדר הוסיף: "אני בטוח שהאווירה באולם החדש של הפועל תל אביב תהיה מיוחדת ותדחוף את שתי הקבוצות למשחק טוב. אנחנו מקווים להמשיך את המומנטום שלנו ולשחק כדורסל קבוצתי בשני צדי המגרש".

ג'וזף ג'ונס הפועל ירושלים מול חנן קולמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מצטיין המחזור הקודם. חנן קולמן, משמאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully