וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון 999 בקריירה לפדרר, צ'יליץ' מחוץ לאליפות אוסטרליה

המאסטרו גבר על דימיטרוב בחצי גמר טורניר בריסביין 2:6, 2:6. אם ינצח את ראוניץ' בגמר, יצטרף אל לנדל וקונורס כיחידים שניצחו אלף משחקים או יותר בסבב. הקרואטי סובל מפציעה בכתף

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. Bradley Kanaris, GettyImages
עוד אחד למנאייק. פדרר/GettyImages, Bradley Kanaris

רוג'ר פדרר עשה הבוקר (שבת) צעד גדול אל עבר נקודת ציון היסטורית בקריירה שלו, כשרשם את ניצחונו ה-999 בסבב - 2:6, 2:6 מרשים על גריגור דימיטרוב בחצי גמר טורניר בריסביין. מחר יוכל להגיע המאסטרו להשיג את ניצחונו האלף - דבר שרק ג'ימי קונורס ואיבן לנדל עשו עד כה - זאת אם יצליח להתגבר על מילוש ראוניץ' בגמר. בחצי הגמר, הפציץ הקנדי לא פחות מ-34 אייסים לפני שניצח את קיי נישיקורי 7:6, 6:7, 6:7.

"זו היתה אחת המטרות שלי לשנה הזאת, כך שעדיין יש לי זמן להגיע לאלף", אמר פדרר. "אני מקווה שזה יקרה מחר, כמובן. זה מספר מאוד גדול, אין ספק, ואם זה לא יקרה מחר, זה יקרה באליפות אוסטרליה".

פדרר נראה מצוין ונזקק ל-53 דקות בלבד לפני שניצח, ועל אף שלא זכה בגרנד סלאם מאז 2012, דומה שהוא מגיע לאליפות אוסטרליה שתיפתח ב-19 לחודש בכושר טוב מאוד. עוד קודם לכן ינסה לנצח את ראוניץ' ולזכות בתואר 83 בקריירה, כשהמאזן בינו ובין הקנדי המוכשר עומד על 1:7 לזכות השוויצרי.

מריה שראפובה פתחה אף היא את שנת 2015 על הצד הטוב ביותר. הרוסיה, המדורגת במקום השני בעולם, ניצחה 7:6 (4), 3:6, 3:6 את אנה איבנוביץ' השביעית לאחר שעתיים ו-38 דקות. זהו התואר ה-34 של שראפובה בקריירה, ובסך הכל התואר השני שלה באוסטרליה אי פעם כשהראשון היה באליפות אוסטרליה הפתוחה ב-2008. אגב, מאשה צימקה את הפער מסרינה וויליאמס ל-681 נקודות בפסגת הדירוג העולמי, והיא הגיעה לשמינית הגמר במלבורן בשנה שעברה.

עוד טניסאית שפתחה את 2015 בכושר נפלא היא סימונה האלפ. הרומנייה הנהדרת, המדורגת במקום השלישי בעולם, ניצחה בקלות 2:6, 2:6 את טימאה באשצ'ינסקי השוויצרית, המדורגת 47 בעולם. האלפ, שהתקשתה מאוד דווקא בסיבוב הראשון כדי לנצח 6:4, 4:6, 3:6 את אניקה בק, נזקקה ל-62 דקות בלבד על מנת לזכות בתואר התשיעי בקריירה שלה, לאחר שזכתה בשישה ב-2013 ובשניים בשנה שעברה.

דויד פרר זכה בטורניר דוחא. הטניסאי הספרדי, המדורג עשירי בעולם, ניצח 4:6, 5:7 את תומאש ברדיך, המדורג שביעי בעולם. לפרר זהו התואר ה-22 בקריירה וראשון מאז טורניר בואנוס איירס בשנה שעברה. פרר לקח הביתה 195 אלף דולר ו-250 נקודות דירוג ושיפר את מאזן הראש בראש מול ברדיך ל-5:8.

* מי שלא יקח חלק באליפות אוסטרליה הקרובה הוא מארין צ'יליץ', שהודיע על פרישה מהטורניר בשל פציעה בכתף. "זו פציעה שהקשתה עלי כבר תקופה", אמר הקרואטי, המדורג תשיעי בעולם. "זה משתפר מדי יום, אבל אני לא מרגיש שאוכל להתחרות ברמה הגבוהה ביותר".

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. AP
קרובה למקום הראשון בעולם. שראפובה/AP
דויד פרר טניסאי ספרדי (שמאל) מנשק את בת הזוג שלו. רויטרס
יכול לנשק את בת זוגו. פרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully