וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מנואל נוייר: טוני קרוס נבחר לגרמני המצטיין של 2014

קשר ריאל מדריד הקדים את שוער באיירן מינכן (שסיים רק שלישי) וכן את מירוסלב קלוזה, שהפך לשיאן שערי המונדיאל בכל הזמנים: "זו תמיד תיזכר אצלי כשנה מדהימה. מודה לכל מי שהצביע לי"

טוני קרוס שחקן נבחרת גרמניה חוגג. רויטרס
שנה אדירה מגיעה לסיומה בצורה מתוקה. קרוס/רויטרס

השנה הנפלאה של טוני קרוס נסגרה היום (שבת) בצורה הכי מתוקה שיש, כשקשר ריאל מדריד נבחר על ידי התאחדות הכדורגל הגרמנית לכדורגלן הגרמני המצטיין של 2014. קרוס הקדים את מירוסלב קלוסה, שהפך למלך שערי הגביע העולמי בכל הזמנים במהלך הזכייה של גרמניה במונדיאל בקיץ, וכן את מנואל נוייר, מי שנחשב לפייבוריט לתואר.

"האיכות מעולם לא היתה כל כך גבוהה והמירוץ מעולם לא היה כל כך תחרותי", אמרו בהתאחדות הגרמנית. "בסופו של דבר שיאן השערים קלוזה סיים שני בעוד נוייר, שעשוי לזכות בכדור הזהב ביום שני, סיים שלישי. טוני קרוס היה המלך של הכדורגל הגרמני ב-2014".

קרוס עצמו, שעבר בקיץ לריאל מדריד והפך לאחד השחקנים החשובים באחת הקבוצות הגדולות בתבל, אמר: "אני רוצה להודות לציבור המעריצים ולכל מי שהצביע לי. זה אומר הרבה. אני לא חובב גדול של תארים אישיים, כך שברצוני להודות לכל הנבחרת שלנו. זו תמיד תיזכר אצלי כשנה מדהימה - זכיתי בדאבל עם באיירן ואז במונדיאל, ואז עברתי לריאל מדריד. להיבחר כשחקן הגרמני המצטיין של השנה זה סיום נפלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully