וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף גרין עובר לממפיס, גם ברנדן רייט עוזב את בוסטון

הבנייה מחדש נמשכת: הסמול פורוורד המצוין נשלח לגריזליס תמורת החוזה הנגמר של פרינס ובחירת סיבוב ראשון. שחקן הפנים עבר לפיניקס. לסלטיקס יהיו שש בחירות סיבוב ראשון בדראפט הקרוב

ג'ף גרין שחקן בוסטון סלטיקס. AP
חיזוק גדול לגריזליס. ג'ף גרין/AP

בוסטון המשיכה בתהליך הבנייה מחדש שלה, כשביצעה הלילה (בין שישי לשבת) שני צעדים נוספים. במרכזי שבהם, שלחה את ג'ף גרין לממפיס תמורת החוזה הנגמר של טייסון פרינס ובחירת סיבוב ראשון עתידית. בשני, נשלח ברנדן רייט לפיניקס בחירת סיבוב ראשון מוגנת.

גרין, שהיה מבוקש על ידי מספר קבוצות נוספות, יעניק לגריזליס שדרוג ענק בעמדת הסמול פורוורד. כמה ענק? ובכן, עמדת הסמול פורוורד הפותח של הגריזליס העונה היתה הגרועה בליגה עם ממוצעים של 6.5 נקודות ו-28.8 אחוז מחוץ לקשת. גרין, לעומת זאת, מספק העונה 17.6 נקודות, 30 אחוז ל-3, 4.3 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים לערב. ולפתע, ביחד עם מייק קונלי, טוני אלן, זאק ראנדולף ומארק גאסול, לקבוצה המצוינת עוד קודם לכן של דייב ייגר יש יופי של חמישייה.

רייט, שעמד במרכז הטרייד ששלח את רייג'ון רונדו מבוסטון לדאלאס, לא הירבה לקבל דקות משחק בקו הקדמי העמוס של הסלטיקס, ואמור להוסיף אתלטיות לזה של הסאנס. לבוסטון יש כעת שש בחירות סיבוב ראשון בדראפט הקרוב (!) ו-14 בחירות בסך הכל בשני הדראפטים הקרובים. תוסיפו לכך מעט מאוד משכורות, וקיבלתם בסיס די נדיר לטריידים נוספים או החתמות גדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully