וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד, מנצ'סטר סיטי וניו יורק: התרמית הגדולה

לאחר שניו יורק סיטי "הסכימה" להאריך את השאלתו של הקשר לקבוצה האנגלית, התברר שהוא מלכתחילה חתם במנצ'סטר סיטי לעונה שלמה ומעולם לא חתם בניו יורק, רק סיכם בעל פה. הקשר הגיב "אשחק בניו יורק בתום העונה", אבל דווקא שתי הקבוצות אישרו את הדיווחים

אוהדי ניו יורק סיטי, הקבוצה המתהווה ב-MLS, לא אהבו לשמוע שפרנק למפארד יישאר במנצ'סטר סיטי עד תום עונת 2014/15 בפרמיירליג. ברקע צצו שמועות על כך שלמפארד ימשיך במנצ'סטר גם בעונה הבאה, היו שסיפרו שהקשר טוען שמעולם לא חתם בניו יורק ושחוזהו בסיטי היה מלכתחילה לעונה מלאה. המעבר של 1 בינואר לא היה קיים.

למי להאמין? תחילה, למפארד, 36, החליט לשים קץ לכל השמועות ופרסם הודעה בדף הפייסבוק שלו, בה הוא מאשר כי עם סיום העונה באנגליה יטוס לניו יורק ויחל לקחת חלק במשחקי קבוצתו החדשה.

"קראתי הרבה שקרים ואני רוצה להבהיר את הסיטואציה לכולם", כתב, "כששוחררתי מצ'לסי חתמתי בניו יורק סיטי על חוזה שיחל ב-1 בינואר 2015. לאחר מכן הוצע לי לשמור על כושר במנצ'סטר סיטי, כדי להגיע מוכן לניו יורק. מאז ההתקשרות נמשכה, ואני אתחיל לשחק בניו יורק סיטי מיד בסיום עונת הפרמיירליג. אני מאוד נרגש להגיע לניו יורק".

ומי הפריך את העדכון של למפארד? דווקא סיטי וסיטי. ביום שישי הודו ראשי ניו יורק כי השחקן מעולם לא חתם אצלם, רק נתן את התחייבותו לעשות כן. למנצ'סטר סיטי לא נותרה ברירה וגם שם פרסמו הודעה: "יש הצהרה בדף הרשמי של ניו יורק לפיה הדיווחים על חתימתו של למפארד לשנתיים היו שגויים. הצהרת המועדון היא שהדיווחים על השאלתו היו שגויים גם כן".

פרנק למפארד שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. AP
אז מי משקר פה?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully