וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון לעתודה של ישראל בפתיחת מוקדמות אליפות העולם

הטורניר, המשוחק באנגליה, נפתח ברגל ימין עבור הנבחרת, שניצחה 18:24 את הבריטים. בשבת תתמודד העתודה מול הולנד, שהפתיעה את הונגריה עם ניצחון 18:19

נבחרת העתודה של ישראל בכדוריד. אלון סגל, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
פתיחה מוצלחת למוקדמות/אתר רשמי, אלון סגל, איגוד הכדוריד

נבחרת העתודה של ישראל בכדוריד פתחה ברגל ימין את טורניר מוקדמות אליפות העולם עד גיל 21 בג'ילינגהאם שבאנגליה, כשניצחה הערב (שישי) את נבחרת בריטניה 18:24. משחק הפתיחה של הטורניר סיפק הפתעה ראשונה, כאשר הונגריה, שסומנה כפייבוריטית בטורניר המוקדמות, הפסידה להולנד 19:18. ביום שבת העתודה תפגוש את הולנד (18:30, שעון ישראל).

הבריטים הוליכו בפתיחה וסהר חלפון כבש את הראשון לישראל קצת לפני הדקה ה-5. הקפטן שחר לוין כבש צמד שערים שהעלה את ישראל ל-1:3 בדקה ה-6. ירין רוטברג גילה בכל הדקות הללו משחק מצוין בשער וישראל עלתה ל-1:5. העתודה שלטה בקצב והוליכה 8:15 במחצית.

טורקניץ' פתח את החצי השני בשער, אבל אלכס בראדלי השוער הבריטי סיפק דקות טובות, וצימקו ל-16:12. טל גרא הפגין יכולת טובה וקבע 14:19. הבריטים החטיאו פנדל, וירמי סידי מסר להאלי-הופ לשחר לוין שקבע 14:21. הבריטים השיבו בשלושה שערים רצופים, אבל לא איימו על היתרון הישראלי ואלעד ויינפלד כבש וקבע את תוצאת הסיום - 18:24. כבשו לישראל: גרא 7, טורקניץ' ולוין 5 כ"א, חלפון 3, קלדרון 2, ויינפלד וליברטי 1 כל אחד.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully