וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר מתקרב למכבי תל אביב? "המצב בצרפת לא נעים בכלל"

9.1.2015 / 19:50

האלופה מעוניינת להתחזק והגבירה את העניין בחלוץ נאנט, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. גם מכבי חיפה מעוניינת בשחקן, שהודה שהמצב בצרפת פוגע בתחושת הביטחון שלו: "מרגישים את הלחץ"

one

בעקבות התיקו מול הפועל באר שבע וחוסר היכולת להשתלט על הפסגה ולבצע בריחה בצמרת ליגת העל, במכבי תל אביב בכל זאת חושבים על חיזוק בינואר, בהמשך למגמה של ג'ורדי קרויף מהשנתיים הקודמות. השם החם היה ונותר איתי שכטר, חלוצה של נאנט הצרפתית, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, כאשר השבוע הגבירה האלופה את העניין בצירופו.

קרויף רואה בשכטר חלוץ מטרה שמתאים לקבוצה יותר מאלירן עטר, במיוחד כשלא ברור כיצד (ומתי) יחזור ראדה פריצה מהפציעה בשרירי הבטן. גם מכבי חיפה, שמנסה להתחזק בחלון ההעברות בינואר, מביעה עניין בשכטר ומעוניינת לצרפו לשורותיה.

שכטר לא שותף במשחק הגביע של נאנט בשבת שעברה וכבר רמז כי הוא מרגיש בשל לחזור לאתגר חדש בישראל, כאשר גם המצב הרגיש בצרפת לא תורם לתחושת הביטחון שלו. "ברור שהמצב לא נעים בכלל", אמר היום שכטר לוואלה! ספורט, לאחר הפיגוע במרכול הכשר במזרח פריס, שם נהרגו ארבעה בני ערובה. "אני קונה באזור הזה בשר. מרגישים פה בצרפת את הלחץ".

יש לציין כי שכטר יוכל לעבור למכבי תל אביב תמורת 350 אלף יורו בלבד. יש לו חוזה בצרפת עד 2017, אבל מבחינת נאנט הוא יכול לעזוב תמורת פיצוי הולם. כזכור, קרויף רצה את שכטר גם בינואר אתשקד, אך הדבר לא הסתייע.

המהלך של קרויף בחודש ינואר? מכבי תל אביב בעקבות שכטר

שחקן נאנט, איתי שכטר. GettyImages
קונה מרכול הכשר במזרח פריס, שם נהרגו ארבעה בני ערובה. שכטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully