וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה השערורייתית תגרום לכוכב המקסיקני להיזרק מהקבוצה?

חורחה אנריקס, קשרה האחורי של צ'יבאס גוואדלחארה, פרסם תמונה בה ככל הנראה נראים הוא וזוגתו בפוזיציה אינטימית. נשיא הקבוצה רתח והשחקן צפוי לספוג קנס ואולי אף להיות משוחרר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המדוברת/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה החדשה בליגה המקסיקנית תצא לדרך הלילה (בין שישי לשבת), אבל עוד קודם לכן עורר שחקן אחד סערה לא קטנה, כזו שעלולה לגרום לו להיזרק מקבוצתו. והכול בגלל תמונה פרובוקטיבית אחת.

חורחה אנריקס מככב כקשר אחורי במדי צ'יבאס גוואדלחארה מאז 2009. ברקורד שלו אפשר למצוא גם שמונה הופעות במדי נבחרת מקסיקו הבוגרת (האחרונה שבהן ביולי 2013) ושער ברבע גמר הטורניר האולימפי של לונדון 2012, טורניר בו הוא היה חלק משמעותי מהזכייה של מקסיקו בזהב.

אלא שרגע לפני שהעונה יצאה לדרך, החליט אנריקס, המכונה "צ'נטון" לפרסם תמונה ברשתות החברתיות. בתמונה, ככל הנראה, אפשר לראות את אנריקס עומד, כאשר מכנסי הג'ינס שלו מעט מופשלות והתחתונים מציצים החוצה. יחד איתו בתמונה נמצאת בת הזוג שלו, מגישת הטלוויזיה היפהפייה גלאדיס קסטייאנוס, כאשר היא שוכבת ורגליה עוטפות את גופו.

נשיא צ'יבאס, נסטור דה לה טורה, אמר שהוא נדהם לראות את התמונה המדוברת ושפרסומה כלל לא הולם שחקן שמשחק בקבוצה שלו. הוא הוסיף כי הקבוצה שוקלת להעניש את אנריקס, כאשר ייתכן שהוא רק יספוג קנס, אולם קיימת גם אפשרות שהוא ישוחרר מצ'יבאס. גם אוהדי הקבוצה העבירו ביקורת על השחקן, שנודע בנשים היפות עמן הוא מקיים מערכות יחסים. האוהדים אמרו שכדאי שהוא יתרכז ביכולת הדלה שלו על המגרש במקום בתמונות.

לצד התמונה המדוברת כתב אנריקס: "אני אוהב אותך", אולם בת הזוג שלו, שכנראה נבהלה מההמולה, כתבה בטוויטר: "זה בכלל לא אנחנו. קל להגיד דברים בלי לדעת את האמת".

שחקן צ'יבאס גוודלחרה חורחה אנריקס. Otto Greule Jr, GettyImages
שנים ארוכות בצ'יבאס. אנריקס/GettyImages, Otto Greule Jr

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully