וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד הוצג בדינמו בוקרשט: "אעשה הכול כדי לא לאכזב"

השחקן שעזב את אשדוד הצטרף לקבוצתו הרומנית החדשה: "מקווה שנגיע למטרות שלנו". המנג'ר אמר: "קיבלנו עליו המלצות". ומה הם הפרטים המפתיעים שנכתבו על השחקן באתר המועדון?

חאתם עבד אלחמיד מוצג דינמו בוקרשט. דינמו בוקרשט, אתר רשמי
אלחמיד מוצג בבוקרשט/אתר רשמי, דינמו בוקרשט

חאתם עבד אלחמיד, שעזב במפתיע אתמול (חמישי) את מ.ס. אשדוד על מנת לחתום בדינמו בוקרשט, הוצג הערב במדי קבוצתו הרומנית החדשה. אלחמיד הוא הרכש השני של בוקרשט בחלון ההעברות של החורף הנוכחי, אחרי מריוס ניקולאה.

הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, דניאל סטאנצ'יו, אמר בהצגתו של השחקן: "הוא כדורגלן ורסטילי, שיכול לשחק בשלוש עמדות במגרש. המאמן שלנו קיבל עליו המלצות מישראל והוא חלק מהסגל של הנבחרת הלאומית. אנחנו מרוצים מאוד מכך שההעברה נסגרה. סיכמנו עם אשדוד על השאלה עד תום העונה עם אופציה לרכישה בקיץ".

אלחמיד עצמו אמר: "זה אושר גדול עבורי להצטרף לדינמו ואעשה הכול כדי לא לאכזב. אני יודע שלקבוצה יש המון אוהדים ושזה אחד משני המועדונים הגדולים של רומניה ומקווה שהקבוצה שלנו תגיע למטרות שלה".

אגב, באתר הרשמי של בוקרשט, בידיעה על צירופו של אלחמיד, נכתב כי הוא שיחק בעבר במכבי תל אביב ובשרלרואה הבלגית. בפועל, אלחמיד שיחק במחלקת הנוער של הצהובים, אך רשם רק הופעה אחת במדי הקבוצה הבוגרת, בגביע הטוטו ב-2010. גם בשרלרואה, אליה הושאל בעונת 2010/11, הוא שיחק רק פעם אחת, לפני שהצטרף בסיום אותה עונה לאשדוד, שם פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully