וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להסתבך: רוברט סוויפט נעצר בשל ניסיון פריצה לבית

השחקן שנבחר במקום ה-12 בדראפט ה-NBA של 2004 ומאז הספיק להיזרק מהליגה ולהסתבך עם החוק בשלל תקריות שונות, נעצר הפעם במדינת וושינגטון יחד עם שותף לפשע

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר לשעבר רוברט סוויפט. AP
ממשיך להסתבך. סוויפט/AP

רוברט סוויפט היה אמור להיות שחקן NBA גדול. בדראפט 2004 הוא נבחר במקום ה-12 על ידי סיאטל, לפני שחקנים כמו אל ג'פרסון, ג'וש סמית', ג'יי אר סמית' וקווין מרטין, אבל בערך מאז הוא התחיל להסתבך, ועד היום לא עצר.

רק לפני שלושה חודשים סוויפט התגלה על ידי המשטרה בפשיטה שנערכה על דירה של חברו במדינת וושינגטון, כאשר במקום נמצאו שלל סמים, כלי נשק וזונות. שחקן העבר, שחגג לאחרונה 29 וידע אינספור הסתבכויות עם החוק לאורך השנים, שוחרר באותו מקרה לביתו, אולם גם זה לא החזיק יותר מדי זמן.

סוויפט הרוויח קרוב ל-20 מיליון דולר בקריירת ה-NBA שלו, שנמשכה ארבע שנים עלובות, אלא שהלילה (בין חמישי לשישי), הוא נעצר, שוב במדינת וושינגטון, הפעם לאחר שהמשטרה תפסה אותו מנסה לפרוץ לבית בעיירה קטנטנה בשם גולד-בר, השוכנת מזרחית לסיאטל.

תחנת הטלוויזיה המקומית דיווחה כי סוויפט ושותף שעזר לו בפשע לבשו מסכות וניסו להיכנס לבית בדיוק בשעה שהמשטרה הגיעה למקום. ממשרד השריף המקומי נמסר כי עדי ראייה זיהו את ניסיון הפריצה והזעיקו את המשטרה: "האנשים שהתקשרו אמרו שלפחות אחד משני הפורצים היה חמוש עם נשק קר, כנראה אלת בייסבול". נגד סוויפט כבר עמד צו מעצר עוד לפני המקרה, בשל החזקה לא חוקית של רובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully