וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי החלים ממחלת הנשיקה, צפוי לחתום בלייפציג בשבוע הבא

החלוץ הישראלי צפוי להצטרף לקבוצה העשירה מצמרת ליגת המשנה בגרמניה. כבש העונה 8 שערים ב-13 משחקי ליגה במדי אוסטריה וינה ויעבור ללייפציג תמורת כ-5 מיליון יורו. תמוז יחליפו?

עומר דמארי שחקן אוסטריה וינה. Chirstian Hoffer, אתר רשמי
חצי עונה נהדרת באוסטריה והוא כבר בדרך לתחנה הבאה. דמארי/אתר רשמי, Chirstian Hoffer

עומר דמארי נמצא על סף מעבר מאוסטריה וינה לר.ב לייפציג, אחרי שהוא עבר בדיקות רפואיות במועדון האוסטרי והתברר שהוא החלים ממחלת הנשיקה. החלוץ הישראלי, 25, עבר מהפועל תל אביב לקבוצת האוסטרית בקיץ האחרון תמורת 1.2 מיליון יורו, אבל אחרי חצי שנה מוצלחת, במהלכה כבש שמונה שערים ב-13 משחקים, הוא צפוי להמשיך לתחנה הבאה שלו.

תוואי העסקה עדיין לא פורסם, אבל על פי הדיווחים בגרמניה ובאוסטריה, ישנן שתי אפשרויות. או שלייפציג תעביר לאוסטריה וינה סכום שנע סביב 5 מיליון יורו, הוא שהיא תשלם לה 2.5-3 מיליון יורו ותשלח לה שחקן נוסף. השחקן שמוזכר הוא יורדי ריינה הפרואני, שמושאל כעת לגרודיג מרד בול זלצבורג שנמצאת תחת אותה בעלות כמו לייפציג.

בכל מקרה, באוסטריה וינה כבר מחפשים מחליף לדמארי ואחד מהמועמדים להגיע במקומו הוא טוטו תמוז. גם פיליפ זולכנר מפרייבורג, שבעונה שעברה כבש 15 שערים ב-20 משחקים בליגה האוסטרית (במדי גרודיג) מועמד.

שחקן ר.ב לייפציג, טרנס בויד, מורד על גבי אלונקה. GettyImages
לייפציג מיהרה לחפש חלוץ בעקבות הפציעה של בויד/GettyImages

לייפציג מדורגת במקום השביעי בטבלת הבונדסליגה 2 עם 29 נקודות, ארבע פחות מהמקום השני ששווה עלייה אוטומטית לליגה הבכירה. הקבוצה שתסיים במקום השלישי תשחק בפלייאוף נגד הקבוצה שתסיים במקום ה-16 בבונדסליגה.

החלוץ הישראלי הוא שחקן הרכש השני של הקבוצה ממזרח גרמניה אחרי שלפני יומיים היא השלימה את החתמתו של הקשר שהבדי אמיל פורסברג ממאלמו תמורת 3.7 מיליון יורו. לייפציג הזדרזה לחפש חלוץ במקומו של טרנס בויד האמריקאי, שסובל מקרע ברצועות הברך וייעדר תקופה ממושכת.

דמארי ישתף פעולה בחוד עם חלוץ נבחרת דנמרק, יוסוף פאולסן. שחקן נוסף איתו הוא ישחק הוא רני חדירה, אחיו של קשר ריאל מדריד ונבחרת גרמניה, סמי חדירה. שחקנים בולטים נוספים בקבוצה: הבלם מרווין קומפר ששיחק בעבר בבורוסיה מנשנגלדבאך, הופנהיים ותקופה קצרה בפיורנטינה ומעל כולם הקשר האחורי ג'ושוע קימיך, שיעבור בקיץ לבאיירן מינכן תמורת 7 מיליון יורו שיעשו את דרכם לשטוטגרט (לייפציג תקבל 750 אלף).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully