וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן סיימה ב-1:1 מול טורינו בחוץ

ז'רמי מנז העלה את הרוסונרי ליתרון כבר בדקה השלישית עם פנדל, אבל מאתיה דה שיליו הורחק בדקה ה-45 והמארחת השיגה שוויון לאחר שער של קמיל גליק בדקה ה-81. ססואלו - אודינזה 1:1

ז'רמי מנז שחקן מילאן (שמאל) מול קמיל גליק שחקן טורינו. רויטרס
שני הכובשים. מנז וגליק/רויטרס

המחזור ה-18 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים. שניהם הסתיימו באותה התוצאה: 1:1. בראשון, אודינזה נפרדה מססואלו בתיקו, בעוד מאוחר יותר מילאן שמטה יתרון וסיימה ב-1:1 מול טורינו.

טורינו - מילאן 1:1

הרוסונרי נמצאים בעונה מאכזבת מאוד עד כה, וגם הפעם הם לא הצליחו לעשות את שלהם. מילאן הייתה קרובה לרשום ניצחון חוץ שלישי העונה עם 0:1 דחוק וקשה, אבל גם את זה היא לא הצליחה לעשות וספגה בדקה ה-81. הקבוצה של פיליפו אינזאגי נהנתה משער של ז'רמי מנז בפנדל כבר בדקה השלישית, אבל היא נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-45 ובעקבות צהוב שני שספג מאתיו דה שיליו ובסופו של דבר שילמה על זה לאחר שער של קמיל גליק.

כאמור, מילאן עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית. זאת לאחר שקמיל גליק תפס בחולצה את מנז בבירור והשופט העניק פנדל מוצדק. הצרפתי הנהדר בעט את הפנדל חזק מאוד פנימה כדי לקבוע 0:1. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה נותרו הרוסונרי בעשרה שחקנים לאחר שדה שיליו ספג צהוב שני. בדקה ה-81 מילאן גם נענשה לאחר שאותו גליק ממש, שגרם לפנדל, קבע את השוויון. שחקן נבחרת פולין הגיע ראשון לקרן ונגח נהדר לפינה כדי לקבוע 1:1.

סימונה זאזה שחקן ססואולו כובש בנגיחה. GettyImages
בכושר נהדר. סימונה זאזה כובש/GettyImages

ססואולו - אודינזה 1:1

סימונה זאזה כבש פעם נוספת, אבל ססואולו לא הצליחה להשיג ניצחון ראשון בתולדותיה על הזברטה. חלוץ נבחרת איטליה נגח פנימה בדקה ה-15 וחגג שער שלישי ברציפות ושביעי בסך הכול העונה בליגה, אבל אודינזה ידעה לחזור גם ללא אנטוניו די נטאלה, כשהמחליף שלו סיריל תרו הצרפתי השווה בדקה ה-26 עם בעיטה שטוחה לרשת. ססואולו לא הפסידה בבית מאז סוף ספטמבר, אודינזה עם ארבעה משחקים ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully