וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: דרון וושינגטון וג'וליאן רייט חתמו עד לסיום העונה

9.1.2015 / 10:45

הקבוצה של מולי קצורין התחזקה משמעותית כשצירפה את אקס חולון ונתניה ואת השחקן שכיכב בראשון לציון ושוחרר לאחרונה מפנאתנייקוס. שניהם עד לתום העונה, מגנום רול וקייל וויבר שוחררו

one

בני הרצליה ביצעה מהלך משמעותי מאוד הבוקר (שישי) כשצירפה את הפורוורדים ג'וליאן רייט ודרון וושינגטון עד לסיום העונה. וושינגטון היה מועמד במהלך העונה לעירוני נס ציונה ומכבי אשדוד, ואילו ברייט, ששוחרר רק בשבוע שעבר מפנאתנייקוס היוונית, התעניינה הפועל תל אביב. בעוד השניים מגיעים ויערכו את הופעת הבכורה שלהם נגד הפועל אילת ביום שני, מי שעושים את הדרך החוצה מהקבוצה הם מגנום רול וקייל וויבר ששוחררו.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס אמר לאחר החתימות: "זה לא סוד שהיכולת והתוצאות של הקבוצה מתחילת העונה ובעיקר בשבועות האחרונים הן לא מה שציפינו. הגענו להחלטה שאנחנו חייבים לעשות מהלך דרסטי בשביל לשנות כיוון והחלטנו להתחזק בשני שחקנים מנוסים בליגה שלנו שבזכות אופי וסגנון המשחק שלהם, ואנחנו מקווים שיביאו לקבוצה רוח חדשה ודברים שעד עכשיו היו חסרים לנו מאד בצד המקצועי. ביחד עם השינויים האלה אנחנו מצפים גם משאר השחקנים להרים את הרמה ומקווים שהקבוצה תצליח לצאת לדרך חדשה ולעשות חצי שני מוצלח בליגה".

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב מול ג'וליאן רייט שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
פתח את העונה בפנאתינייקוס. ג'וליאן רייט/ברני ארדוב

רייט (27, 2.03) נבחר במקום ה-13 בדראפט 2007 על ידי ניו אורלינס ושיחק שלוש עונות שבהן לא הצליח לפרוץ. בעונת 2010/11 נשלח בטרייט לטורונטו בה שיחק עונה אחת כשאת עונת 2011/12 הוא סיים כאלוף ליגת הפיתוח במדי אוסטין. בעונת 2012/13 נחת במכבי ראשון לציון ורשם 16 נקודות ו-9.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה שלאחר מכן פתח בסמארה הרוסית אך נפצע ובמהלך העונה היה מועמד למכבי תל אביב. את העונה הזאת פתח בפנאתנייקוס ורשם 3.8 נקודות ו-2 ריבאונדים בממוצע בתשעה משחקים ביורוליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן ברק נתניה דרון וושינגטון. קובי אליהו
גם הוא חוזר לליגת העל. דרון וושינגטון/קובי אליהו

וושינגטון (29, 2.01) הוא בוגר מכללת וירג'יניה טק שנבחר במקום ה-59 בדראפט 2008 של ה-NBA על ידי דטרויט פיסטונס. אחרי שלא הצליח להיכנס לסגל הקבוצה חתם בהפועל חולון של דני פרנקו, ורשם ב-27 משחקים בעונת 2008/9 14.8 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע. וושינגטון חזר לארצות הברית בעונה לאחר מכן ושיחק בלוס אנג'לס דיפנדרס ובטולסה מליגת הפיתוח. בעונת 2010/11 חזר לאירופה ושיחק בליגה השנייה בספרד עם אוברדוירו, והוביל את הקבוצה לעלייה לליגה הראשונה. וושינגטון המשיך במדי הקבוצה גם בליגה הבכירה ובעונה שלאחר מכן חזר לישראל כשחתם בברק נתניה ורשם ב-31 משחקים 13.1 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה שיחק בפיסטויה האיטלקית ורשם 10.9 נקודות ו-6.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully