וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 9.1: פאבלו אוסבלדו יעבור מאינטר למילאן?

החלוץ הבעייתי לא נמצא בתכניות של רוברטו מאנצ'יני והרוסונרי מגלים עניין. ארסנל עוקבת אחרי לקאזט, אינלר מבוקש בגרמניה וטורקיה, מילנר יעבור ממנצ'סטר סיטי לליברפול?

ג'יימס מילנר שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
בדרך למרסיסייד? מילנר/GettyImages

העברות

* ורונה השאילה לקליארי המסובכת בתחתית הסריה א' את הבלם האורוגוואי אלחנדרו גונסאלס. לקבוצה מסרדיניה אופציה לרכוש אותו בסוף העונה.

* רד בול זלצבורג היומרנית רכשה משטורם גראץ את מרקו ג'וריצ'ין. החלוץ האוסטרי (22), אקס הרטה ברלין, כבש 11 שערים ב-18 משחקים העונה.

* קשר-חלוץ בנפיקה, בבה, הושאל לקורדובה הספרדית עד סוף העונה. הפורטוגלי בן ה-24 התפרסם לפני ארבע וחצי שנים, כשמנצ'סטר יונייטד רכשה אותו תמורת קרוב ל-8 מיליון ליש"ט.

* טרק גרוזני שחררה את הקשר הרומני גאורגי גרוזאב והוא חתם בדינמו בוקרשט ללא תמורה. הקבוצה הצ'צ'נית קנתה אותו לפני שנה וחצי תמורת יותר משני מיליון יורו מפטרולול פלוישט.

שמועות

* "דיילי מייל": ליברפול בוחנת ברצינות את האפשרות להחתים את קשר מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה, ג'יימס מילנר. חוזהו של השחקן בן ה-29 אמור להסתיים בקיץ וליברפול תוכל להחתים אותו ללא תמורה. אם היא תרצה אותו כעת, היא תצטרך לשלם.

* מלך שערי הליגה הצרפתית העונה, אלכסנדר לקאזט, הצהיר שהוא רוצה לשחק בספרד או באנגליה. ארסנל וליברפול מאוד מתעניינות בחלוץ ליון שכבש העונה 17 שערים.

* סבסטיאן ג'ובינקו שאתמול הוזכר באנגליה כמבוקש בטוטנהאם וארסנל, נמצא כל הכוונת של מונאקו הצרפתית. על פי דיווחים בצרפת ואיטליה, קשר יובנטוס כבר מנהל מו"מ עם הקבוצה מהנסיכות.

* טוטנהאם מגבירה את המאמצים להחתים את חלוץ ברנלי דני אינגס. התרנגולים מוכנים לשלם עליו כ-7 מיליון ליש"ט.

* בשיקטאש רוצה להתחזק בקשר נאפולי ונבחרת שוויץ, גוקאן אינלר. גם באייר לברקוזן בתמונה. הקבוצה מדרום איטליה תדרוש עליו סכום שנע סביב 12 מיליון יורו.

* בלם לאציו, מיקאל סיאני, לא נמצא בתכניות של הקבוצה מרומא ומבוקש בכמה קבוצות: טולוז, אולימפיאקוס, פנרבחצ'ה וגלאטסראיי.

* פאבלו אוסבלדו שלא ממש נמצא בתכניות של רוברטו מאנצ'יני באינטר, עשוי לחצות את הכביש ולחתום במילאן. גם טורינו בודקת את האפשרות להחתים את החלוץ הכשרוני אך הבעייתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully