וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פאקו לקח את כל השחקנים לראות את "וויפלאש"

8.1.2015 / 19:15

עם סיום האימון, המאמן לקח את כל הקבוצה לצפות בסרט עליו המליץ במהלך התקופה האחרונה. המשחק מול בית"ר תל אביב רמלה בשבוע הבא בגביע צפוי לזוז לאצטדיון המושבה

one

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן, אומר לשחקניו מזה תקופה ארוכה כי הוא מעוניין שהם יצפו בסרט "וויפלאש". היום (חמישי), החליט המאמן לקחת את כל השחקנים מיד עם סיום האימון לצפייה משותפת בסרט בבית קולנוע בראשון לציון.

פאקו לא דיבר עם השחקנים בסיום הסרט ולא הדגיש מה בדיוק הוא רצה שהם יפיקו מהצפייה בו. אחד משחקני האלופה אמר: "כבר הרבה זמן שהוא מדבר על הסרט הזה. הוא בעיקר ביקש שנצפה בעבודה הקשה שמשקיעים הגיבורים. הסרט מראה שאסור להתייאש, צריך להמשיך כל הזמן בדרך, בדבקות במטרה". כל שחקני הקבוצה, גם אלה שכבר ראו אותו על פי בקשת המאמן, הגיעו לצפות בסרט.

בקבוצה עדיין ממתינים להודעה רשמית באשר להזזת המשחק מול בית"ר תל אביב רמלה מהאצטדיון ברמלה בשבוע הבא. מידיעות שכבר הגיעו למועדון, עולה כי המשחק אכן יוזז ויתקיים באצטדיון המושבה בפתח תקוה.

בהתאחדות התייחסו לאפשרות העתקת משחק הגביע בין בית"ר תל אביב/רמלה למכבי תל אביב: "כבר בראשית השבוע, עם קבלת המכתב מהמשטרה המודיע כי משחק הגביע בין בית"ר ת"א/רמלה למכבי ת"א עשוי לעבור למגרש אחר, הוציא מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר מכתב ברור ונחרץ לראש אג"מ, ניצב אהרון אקסול, בדרישה מהמשטרה לשמר את ערכי הספורט ולהבטיח את קיום המשחק במגרש הביתי הקבוע של בית"ר ת"א/רמלה.

"בניגוד לטענות שיוצאות מהמועדון כאילו המעבר מתואם עם ההתאחדות, אנחנו מבהירים כי לא היה ולא נברא. אנו דורשים מהמשטרה לעשות כל שלאל ידה כדי שהמשחק לא יועתק לטובת ההגינות, המסורת והקסם של מפעל גביע המדינה. מנכ"ל ההתאחדות שוחח הערב שוב עם ניצב אקסול והבהיר את עמדתה הבלתי מתפשרת של ההתאחדות. הובטח לנו כי הנושא ייבחן שוב בכובד ראש".

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ערב גיבוש. פאקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully