וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו: "כרגע אני לא רואה משחקים רשמיים בין היורוליג וה-NBA"

מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו ערך מסע"ת בישראל וסיפר: "ירושלים או ת"א לא הגישו בקשה לארח את הפיינל פור. המתקנים החדשים בארץ, כמו הארנה, יתרמו להתקדמות הקבוצות הישראליות"

מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו. GettyImages
לא בפעם הראשונה בישראל. ברתומאו/GettyImages

מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו קיים הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים בה דיבר בין היתר על השינויים במבנה הליגה, מעמדה של מכבי תל אביב, הקשר עם ה-NBA ועוד. מאוחר יותר יהיה ברתומאו אורח הכבוד במשחק של אלופת אירופה מול הכוכב האדום בלגרד.

"כמו תמיד, תענוג להגיע לתל אביב ולהינות מהאירוח של האלופה שלנו, לבלות עם שמעון מזרחי", אמר ברתומאו. "אנחנו אוהבים לדבר עם המועדונים שלנו. בכל שנה אנחנו גדלים ב-7-8 אחוזים בפופולריות של המפעל, אבל זה לא מספיק, אז אנחנו נפגשים מדי שנה עם המועדונים שלנו, כי זה המפעל החשוב באירופה והשני הכי גדול בעולם אחרי ה-NBA. כולנו ביחד יכולים לעזור לליגה הזאת לגדול עוד יותר, כשם שהיה ב-15 השנים האחרונות".

על ההבדלים בין היורוליג וה-NBA אמר המזכ"ל: "הפער הצטמצם בשנים האחרונות. אנחנו מדברים על איך לקרב בין שתי הליגות עוד יותר. בטווח הקצר והבינוני אני לא רואה שיתוף פעולה של משחקים רשמיים".

"לפני כמה שנים שאלתם אותי למה אין לכם עוד נציגות ביורוליג וביורוקאפ, ואמרתי שזה בגלל המתקנים", אמר ברתומאו. "בשנים האחרונות המצב השתפר. המתקנים החדשים, כמו הארנה, יתרמו להתקדמות הקבוצות". על האפשרות שפיינל פור היורוליג יערך בשנים הקרובות בתל אביב אמר: "ערים כמו פריז, ברצלונה, מילאן, ברלין, מספקות לנו מה שאנחנו צריכים. לשמחתנו, יש לנו הרבה ערים שרוצות לארח את הפיינל פור, נצטרך הרבה שנים כדי לרצות את כולן. עדיין לא קיבלנו בקשה מתל אביב או ירושלים בשנים האחרונות. אם זה יהיה המקרה, נשקול את זה. בשל הרשימה הארוכה, זה ייקח זמן".

על כך שישראל הגישה מועמדות לארח את היורובאסקט ונדחתה אמר ברתומאו: "אני לא יודע את הסיבות של פיב"א. אין לכם בעיה עם המתקנים, אני לא רואה סיבה שתמנע מישראל לארח טורניר כזה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully