וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקי נחת בישראל: "הסגנון שלי חזק וקשוח. מקווה לשחק הרבה"

הרכש החדש של הפועל ירושלים שמע על ההידרדרות של הקבוצה בתקופה האחרונה, אבל אופטימי: "אין לחץ, כל הקבוצות עוברות עליות וירידות, אני רוצה לעזור ולנצח. אני יודע שזה מועדון גדול"

צילום: קובי אליהו

הרכש החדש של הפועל ירושלים טיוויין מקי נחת היום (חמישי) בישראל, ויצטרף לקבוצה מהבירה. "אני מעט עייף, אבל שמעתי הרבה על ישראל, כנוצרי אני שמח לשחק בירושלים", אמר מקי עם נחיתתו. את מקי קיבל בשדה התעופה מאמן הקבוצה דני פרנקו. "אני מרגיש טוב ומקווה לשחק הרבה העונה", הוסיף מקי. "שמעתי שהקבוצה התחילה טוב ואחר כך היו לה עליות וירידות, אני יודע שירושלים זה מועדון גדול בישראל, שיש את מכבי תל אביב כמובן וגם את ירושלים וחיפה. שמעתי על ברייסי רייט. אין לחץ, כל הקבוצות עוברות עליות וירידות, אני רוצה לעזור ולנצח". כנשאל על סגנון המשחק שלו, ענה מקי: "אני משחק חזק, קשוח, דוחף את הכדור. כפוינט גארד אני מכיר ביתרונות והחסרונות שלי, אני אוהב לנצח".

גארד הפועל ירושלים טיוויין מקי. קובי אליהו
בא לעזור. מקי/קובי אליהו

מקי (29, 1.88 מטר), שמועמדותו והמו"מ עימו פורסמו לראשונה בוואלה! ספורט, חתם עד לסוף העונה בהפועל ירושלים. הקבוצה של דני פרנקו, שחווה בתקופה האחרונה משבר מקצועי, מעבה את הסגל בעקבות פציעתו של דרווין קיצ'ן. מקי שוחרר בתחילת העונה מאולדנבורג הגרמנית לאחר שרשם ממוצעים מאכזבים מאוד של חמש נקודות ו-4.5 אסיסטים. בשבועות האחרונים חיפשה ירושלים, שספגה השבוע את הפסד הליגה החמישי ברציפות, גארד נוסף וכעת השלימה את המשימה עם החתמתו של מקי עד לסיומה של העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גארד הפועל ירושלים טיוויין מקי. קובי אליהו
מקי עם דני פרנקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully