וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים אחרי שפוטר: הפועל רעננה מחזירה את חיים סילבס

המועדון כבר מינה את חיים שאבו, אבל הבעלים אשר אלון ודמיאן רויטמן ביצעו פניית פרסה, והוסכם שיסילבס חזור לפחות עד סוף העונה. סילבס: "הסכמתי לחזור מיד". שאבו: "סיימנו את הקשר בשל אי הסכמה"

one

שלושה ימים אחרי שמינתה את חיים שאבו למאמנה, הפועל רעננה מבצעת פניית פרסה והחזירה את חיים סילבס לתפקיד, לאחר שפוטר. חיים סילבס התבקש על ידי הבעלים אשר אלון ודמיאן רויטמן להמשיך בתפקידו כמאמן הקבוצה, ולאחר פגישה הסכים סילבס להישאר במועדון. סילבס ימשיך בתפקידו כמאמן הפועל רעננה לפחות עד סוף העונה. חיים סילבס אמר: "התבקשתי על ידי ראשי המועדון להמשיך בתפקידי כמאמן הקבוצה. לאחר שיחה איתם הסכמתי לחזור לתפקיד באופן מידי מאותה סיבה שלקחתי אותו מלכתחילה, אני מאמין במועדון, בשחקנים ובעיקר בעצמי להגיע ליעדים". חיים שאבו אמר לוואלה! ספורט: "החלטנו באופן משותף לסיים את ההתקשרות בשל אי הסכמות. חשוב לי להגיד שפגשתי אנשים טובים מאוד ברעננה ואני מאחל לחיים סילבס הצלחה גדולה. אני מאמין גדול בקדוש ברוך הוא ומאמין שהכול לטובה והכול משמיים. אני חוזר עכשיו לבית שלי, לרמת השרון, ואני אהיה מרוכז כל כולי בהצלחה של רמת השרון עד הפעם הבאה שתגיע הצעה מליגת העל".

חיים סילבס פוטר ביום ראשון מתפקידו לאור היכולת המאכזבת של הקבוצה. רעננה סיימה בשבת את משחקה נגד מכבי פתח תקוה בתיקו 0:0, והיא נמצאת עמוק בתחתית לאחר שרשמה משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון. הבעלים אשר אלון הודיע לסילבס כי החליט לבצע זעזוע בעקבות התוצאות הרעות של הקבוצה, והמאמן פוטר. אולם למרות מינויו של שאבו, הנהלת הקבוצה החליטה לחזור בה באופן מפתיע.

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
הלך, חזר. סילבס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully