וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן באנביט: "לא תומך באלימות, אבל רולאנד פעל במטרה להגן על חבריו"

זוראן לוקיץ', מאמנה הסרבי של הקבוצה הטורקית ששחקנה הותקף על ידי אוהד בודצ'נוסט ביורוקאפ, גונן על שחקנו שהכה את הפורץ. מאמן בודצ'נוסט ג'ובוביץ': "הנפגע העיקרי מהתקרית יהיה המועדון"

התקרית החמורה ממשחק היורוקאפ אמש (רביעי) בין בודוצ'נוסט המונטנגרית לבאנביט הטורקית ממשיכה לזהות לתהודה ברחבי עולם הספורט. כזכור, אתמול פרץ אוהד מונטנגרי למשחק במפעל השני בחשיבותו ביבשת ודחף את סמי מחיה האורח. חברו לקבוצה ארל רולאנד הגיב במתקפה משלו על האוהד, כשדחף אותו בעוצמה והעיף אותו למרחק של חמישה מטרים. השופטים עצרו את המשחק בצורה מידית וחידשו אותו אחרי כמה דקות של רגיעה, עד שבסיום ניצחה באנביט 68:74.

זוראן לוקיץ', מאמנה הסרבי של באנביט, אמר על המקרה: "אני לא יודע מה גרם לפריצת האוהד, אבל מה שקרה קרה, וזה מה שיזכרו. זה בהחלט לא היה נחמד מבחינת כל המעורבים, ואני רוצה להודות לבויאן סובוטיץ' ואיבן פאוניץ' שהרגיעו את העניינים. אני לא תומך באלימות, אבל רואלנד ומחיה פעלו במטרה להגן על חבריהם לקבוצה שהותקפו".

איגור ג'ובוביץ', מאמן בודצ'נוסט, גינה את התקיפה ואמר: "היריבים הגיבו באופן אימפולסיבי כדי להגן על חבריהם, וזה עניין פרטי שלהם, יש כאלה שיגיבו ככה ויש כאלה שלא. אבל אף אחד לא אוהב מקרים כאלה, והנפגע העיקרי מהתקרית יהיה המועדון, גם מבחינה כלכלית. רק בשנה שעברה ספגנו קנס של 15 אלף יורו ועונש של שלושה משחקים ללא קהל בגלל תקרית עם האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully