וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נייט לינהארט סובל מווירוס, לא ישחק מול הכוכב האדום

8.1.2015 / 17:41

הפורוורד, שהצטיין מול פנאתינייקוס, לא ישחק מול הסרבים (21:05, חי בוואלה! ספורט), דווין סמית יעמוד לרשות המאמן, בריאן רנדל: "חייבים לשמור על הבית". בורקו ראדוביץ': "אנחנו קבוצה אגרסיבית שמשחקת חזק"

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"כל משחק הוא אתגר". רנדל/קובי אליהו

לאחר שפתחה את שלב הטופ-16 עם הפסד חוץ מול פנאתינייקוס, מכבי תל אביב תארח הערב (חמישי) בבית את הכוכב האדום בלגרד (21:05, שידור חי בוואלה! ספורט והאפליקציות). דווין סמית' לא החלים לחלוטים מהפציעה בקרסול, אך ערך שני אימונים מלאים ויעמוד לרשותו של המאמן גיא גודס. לעומת זאת, נייט לינהארט סובל מווירוס וייעדר מהמשחק.

בריאן רנדל אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "זה משחק חשוב, יש לנו דרך ארוכה, ואני רוצה שבבית שלנו נשיג את הניצחון. אנחנו חייבים לשמור על הבית. כל משחק הוא אתגר. הפסדנו משחק מפתח ביוון בשבוע שעבר, ההפסד הזה עדיין כואב לי. דווין? הוא חשוב מאוד לקבוצה ואני שמח שהוא חוזר לשחק".

על ג'ו אלכסנדר אמר רנדל: "הוא בחור מאוד אתלטי וחזק. ג'ו מנסה ללמוד את המהלכים שלנו זה לא קל להשתלב מההתחלה. אבל בהחלט יש לו גישה נכונה".

אלכסנדר עצמו אמר לקראת המשחק: "ההרגשה להיות כאן טובה. אני שמח להיות פה, כולם מאוד עוזרים לי ובאים לקראתי, הכוככב האדום היא קבוצה טובה ואני מקווה שנשיג את הניצחון".

אלכסנדר עצמו אמר על הצטרפותו: "ההרגשה להיות כאן טובה. אני שמח להיות כאן, כולם מאוד עוזרים לי ובאים לקראתי, הכוכב האודם היא קבוצה טובה ואני מקווה שנשיג את הניצחון".

דווין סמית' הוסיף: "לא לגמרי החלמתי מהפציעה, אבל ברגע שאעלה על הפרקט כלום כבר לא ישנה. ג'ו אלכסנדר? הוא מתחבר לקבוצה, זה תהליך, הוא עובד קשה ועושה עבודה טובה. צריך להסתגל למשחק האירופאי שהוא שונה מהסגנון האמריקאי, אבל אני מצפה שעוד יעזור לנו רבות. ההכנה לכוכב האדום היא אותה הכנה. נתנו לפאנתינייקוס את המשחק ביוון אבל הצוות הכין אותנו היטב לקראת מחר".

נייט לינהארט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
פתאום בונים עליו. לינהארט/קובי אליהו

עוד לפני שנודע כי יחמיץ את המשחק, זכה נייט לינהארט למחמאות. אתמול אמר עליו גיא גודס: "נייט יקבל תפקיד חשוב מאוד. הוא עושה את הדברים שהוא טוב בהם. אלו הדברים שראינו בעונה שעברה ובגלל זה התעניינו בו. לזכותו ייאמר שהוא אף פעם לא מתלונן ולא עושה פרצוף. היו לו אופציות לעזוב אבל הוא בשום פנים ואופן לא רצה ללכת. הוא בא לכל אימון וגם במשחקי הליגה עשה עבודה קשה. יכול להיות שהרווחנו עוד שחקן לרוטציה. גם פארקר ורייס היו בדרך החוצה".

לינהארט עצמו אמר: "אני מקווה לקבל דקות, דווין חוזר ואני מודע שהוא השחקן המרכזי, אעודד מהספסל ומקווה שננצח. לא דיברתי עם גיא גודס לגבי המשחקים אבל אשאר מוכן לשחק. שיחקתי טוב בשבוע שעבר כי אני עובד לבד ומתוכנן תמיד אני חושב שאם אשקיע ואשאר מוכן אהיה מוכן שיקראו לי, זה גם מנטלי. צריך להישאר חזק מנטלית, זה התחיל בהקולג' שהייתי צריך להישאר חזק וזה מה שעשיתי".

עוד באותו נושא

גיא גודס: "הכוכב קבוצה טובה, אבל אסור לנו לאבד אף משחק בית"

לכתבה המלאה
עוזר מאמן הכוכב האדום בלגרד, בורקו ראדוביץ'. ברני ארדוב
מכיר את היתרון של מכבי בבית. ראדוביץ'/ברני ארדוב

ומה אומרים בצד השני? בורקו ראדוביץ' נשמע דרוך: "הצגנו עונה טובה ביורוליג, את אחת העונות הטובות שלנו. ההגנה מאוד חשובה במשחק שלנו, אנחנו קבוצה אגרסיבית שמשחקים חזק. בובאן מריאנוביץ' משחק מצוין העונה אצלנו וכולנו מרוויחים ממנו. למכבי יש יתרון לשחק בבית, זה חשוב עבורם שדווין סמית' חזר לשחק".

בתוך כך, נשיא היורוליג ג'ורדי ברטומאו יתארח הערב במשחק, כשלפני המפגש תיערך מסיבת עיתונאים עם ברטומאו ושמעון מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully