וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "הכוכב קבוצה טובה, אבל אסור לנו לאבד אף משחק בית"

7.1.2015 / 19:53

מאמן מכבי תל אביב ערך מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הכוכב האדום בלגרד (ה', 21:05, שידור חי בוואלה! ספורט). על נייט לינהארט: "הוא יקבל תפקיד חשוב מאוד". דווין סמית' חוזר

גיא גודס מכבי תל אביב. קובי אליהו
דרוך לקראת הכוכב. גיא גודס/קובי אליהו

אחרי שפתחה את שלב הטופ 16 עם הפסד חוץ מרגיז מול פנאתינייקוס, מכבי תל אביב משלימה את הכנותיה לקראת המשחק הביתי מחר (21:05, שידור חי בוואלה! ספורט והאפליקציות) מול הכוכב האדום בלגרד. גיא גודס יהנה במשחק הזה מסגל כמעט מלא כולל ג'ו אלכסנדר הרכש הטרי ודווין סמית', הפורוורד שלא שיחק מול היוונים בשל פציעה. הכוכב האדום פתחה גם היא את השלב השני עם הפסד ביתי מול ריאל מדריד החזקה, אך מדובר בקבוצה טובה מאוד שסיימה את שלב הבתים המוקדם במקום השני.

ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נכנס לעניינים. ג'ו אלכסנדר/קובי אליהו

"היה כואב להפסיד לפנאתינייקוס ומחר אנחנו רוצים לשחק טוב וחזק ולנסות לנצח משחק ראשון בטופ 16 בבית", כך אמר גיא גודס במסיבת העיתונאים לפני המשחק ווהוסיף: "לכל משחק יש משמעות, בעיקר למשחק בית כי אלו משחקים שאתה חייב לקחת אותם. אנחנו יודעים שמחכה לנו יריבה טובה ואגרסיבית עם שבעה שחקנים שנשארו מהעונה שעברה. שני שחקני המפתח שלהם הם מריאנוביץ' בפנים ומרכוס וויליאמס בחוץ. אנחנו צריכים להגיע מאוד נחושים ואגרסיבים כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ייק כהן מכבי תל אביב. קובי אליהו
היה חסר במכבי תל אביב. דווין סמית'/קובי אליהו

על מרכוס וויליאמס: "השנה הוא הרבה יותר דומיננטי מהעונה שעברה. הוא יכול לקחת כל זריקה שהוא רוצה. הוא שחקן מאוד מוכשר שיכול לקחת זריקות מתי שהוא רוצה".

על נייט לינהארט, שהצטיין מול פנאתינייקוס: "הוא יקבל תפקיד חשוב מאוד. הוא יותר בשל ממה שהיה לפני והוא הולך לשחק. הוא נדבך מאוד חשוב אם זה בהגנה ואם זה בריבאונד ובקליעה. הוא עושה את הדברים הפשוטים שהוא טוב בהם. אלו הדברים שראינו בעונה שעברה ובגלל זה התעניינו בו.

"לזכותו ייאמר שהוא אף פעם לא מתלונן ולא עושה פרצוף. היו לו אופציות לעזוב אבל הוא בשום פנים לא רצה ללכת. הוא בא לכל אימון וגם במשחקי הליגה עשה עבודה קשה. יכול להיות שהרווחנו עוד שחקן לרוטציה. גם פארקר ורייס היו בדרך החוצה".

על דווין סמית': "דווין מרגיש הרבה יותר טוב. הוא עשה שלשום אימון טוב וגם אתמול. לא קל לחזור אחרי שבוע שאתה לא עושה כלום. אני מקווה מאוד שהזמן שהיה בחוץ לא יפגע לו בכושר הנוכחי. נקווה שיעזור לנו כמו שעזר עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully