וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן קאטה: "מסי בברצלונה רק כי הבטיח לטיטו שיישאר לפני מותו"

עוזר מאמן ברצלונה לשעבר מסביר למה הכוכב ממשיך במועדון, והפתיע: "מעבר של מסי יהיה לטובת כולם". ב"מארקה" ציינו את רשימת האנשים איתם מסי התעמת בשנים האחרונות: "לואיס אנריקה הוא פשוט הבא בתור שסובל ממנו". ברצלונה לפיפ"א: לא נגיע לטקס שחקן השנה

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
"מסי הראה לווייה שיש רק אחד ששולט בברצלונה"/GettyImages, David Ramos

למרות הניסיונות של המאמן לואיס אנריקה ונשיא ברצלונה ברתומאו להרגיע את הרוחות, עדיין סוער במועדון הקטאלני, והתקשורת בספרד עוקבת אחרי ההתפתחויות. העיתון "מארקה" ערך סקר לגבי מעמדו של לואיס אנריקה במועדון, ו-78 אחוז סבורים שהמאמן לא יחזיק מעמד במועדון עד סוף העונה ויעזוב אותו לפני חודש יוני. ב"מארקה" נכתב שאין זו הפעם הראשונה שלליאונל מסי יחסים רעועים עם דמויות בולטות בברצלונה. "לואיס אנריקה הוא פשוט הבא בתור שסובל מבעיות עם מסי, אחרי שאחרי שלארגנטינאי היו בעיות עם זלטאן איברהימוביץ' חרארדו מרטינו, דויד וייה ואפילו פפ גווארדיולה", נכתב ב"מארקה", "מסי הראה לווייה שיש רק אחד ששולט בברצלונה, ואפילו נזף בו שהוא לא מוסר לו".

ב"מארקה" המשיכו לנתח את מערכת היחסים הנוכחית בין המאמן לכוכב: "ברתומאו דיבר עם לואיס אנריקה וביקש ממנו להבין את הכוכב. אתמול מסי דיבר עם שלושת הקפטנים של הקבוצה בחדר ההלבשה, הם יודעים שלארגנטינאי יש אישיות מורכבת, ואמרו לו שהקבוצה צריכה אותו. אין דרך חזרה. אם לואיס אנריקה לא ימצא את הדרך להגיע להבנה עם מסי, הוא לא ימשיך בעונה הבאה. כי במסי אי אפשר לגעת".

"כפי שכולם יודעים, מסי הוא איש של מעט מילים. מסי חזר להתאמן ודיבר עם צ'אבי, אבל לא עם לואיס אנריקה", דיווח כתב "אל מונדו דפורטיבו" אוריאל דומנק. ב"אס" נכתב ש"עכשיו היחסים בין מסי ללואיס אנריקה יעמידו במבחן את היציבות של ברצלונה, והשמועות על מעבר אפשרי לצ'לסי ילוו את המועדון לאורך העונה".

עוזר המאמן של ברצלונה לשעבר האנק טן קאטה אמר היום שהוא מאמין שמסי כבר היה עוזב את ברצלונה בעקבות האירועים אלמלא הבטיח לטיטו וילאנובה המנוח שיישאר בברצלונה. "ככל שאני יודע, הבעיות האלה התחילו לפני שנתיים", אמר ההולנדי, "מסי בברצלונה רק כי הוא הבטיח לוילאנובה שיישאר במועדון לפני שטיטו מת". טן קאטה התייחס למתיחות בין המאמן לשחק, ואמר: "אני חושב שמעבר של מסי יהיה לטובת כולם. מסי הרבה שנים בברצלונה, והוא זקוק לאתגר חדש. הוא עדיין שווה הרבה כסף".

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
זלטאן, מרטינו, וייה, אפילו פפ, ועכשיו הוא. לואיס אנריקה/רויטרס

אמש (רביעי) פורסם ב"מארקה" מה שעמד מאחורי המשבר בין מסי לאנריקה. בעיתון פורסם שמסי הגיע ביום שישי לברצלונה אחרי חופשת הכריסמס בשעה 15:30, הזמן שבו החלה פעילות קהילתית כאשר האימון החל ב-17:00. "זה היה הקש ששבר את גב הגמל ביחסים ביניהם", ציינו. העימות בין השניים התרחש אחרי שלואיס אנריקה לא הרכיב את השחקן בהרכב הפותח במשחק אימון ואף לא שרק לעבירה לזכותו של מסי על אף שהייתה עבירה ברורה שהייתה אמורה לפסוק על כדור חופשי.

מכאן החל עימות בין השניים על המגרש, אבל לא בכך העניינים הסתיימו. כשהסתיים האימון, מסי ביקש הסברים מאנריקה לגבי ההחלטה שלו. בשלב הזה התייצב גם ניימאר שצידד בעמדתו של מסי ועל פי אותו דיווח זו גם הייתה הסיבה לספסול של הצמד נגד סוסיאדד. לפי המארקה, בוויכוח ביניהם אחרי האימון הטונים עלו והם נעמדו ראש מול ראש וכמעט התחילו מכות. ניימאר זרק את עצמו לאמצע, הפריד וגרר משם את מסי, שקילל בצרחות.

* עוד בברצלונה: נשיא המועדון ג'וזפ ברתומאו הודיע שהקבוצה תפסיק את קשריה המנהלתיים עם פיפ"א בעקבות העונש שהוחל על הקבוצה, שאוסר עליה לצרף שחקנים בחלון ההעברות. "שלחתי מכתב לספ בלאטר שבו הדעתי לו שלא נגיע לטקס כדור הזהב ולטקס הגאלה ב-12 בינואר", אמר ברתומאו, "זה לא סוף הסיפור, אני צופה שהתיק של בארסה יימשך, כמו חוק בוסמן. יימשך כמה שיימשך, אנחנו לא נפסיד את התיק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully