וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "צריך שעוד שחקנים יבקיעו, אי אפשר להסתמך רק על זהבי"

8.1.2015 / 10:15

מאמן מכבי תל אביב מודאג ממשחק ההתקפה והתייחס לחלון ההעברות: "אם נמצא שחקן שישפר את הסגל משמעותית, נביא אותו". לקראת מכבי חיפה אמר: "מאמין שהיא תשחק פתוח" (א', 20:55, ערוץ 1). אלברמן: "צריכים לשפר את קצב צבירת הנקודות"

one

מכבי תל אביב מתכוננת לשבוע העמוס שמצפה, כשביום ראשון הקרוב תתמודד בחוץ נגד מכבי חיפה (20:55, ערוץ 1) וביום רביעי תתארח אצל בית"ר תל אביב/רמלה במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה (21:00, 5+לייב). למרות מזג האוויר הסוער, הצהובים מתכוננים במרץ למשחק נגד קבוצתו של מרקו בלבול, וביום שלישי ערכו משחק אימון בו ניצחו את הפועל ראשון לציון 1:2, כשכל ה-11 שפתחו מול באר שבע קיבלו מנוחה והמאמן פאקו אייסטרן תרגל את המחליפים. לקראת המשחק ביום ראשון נגד מכבי חיפה עורכת מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים, בה המאמן פאקו אייסטרן מספר על ההכנות והתחושה בקבוצה.

פאקו אייסטרן נשאל לגבי העובדה שזהבי לא הבקיע במשחק נגד באר שבע והשיב בחיוך: "זה משבר". לאחר מכן הוסיף: "כשאתה לא מבקיע ברור שזה לא מספיק. אנחנו צריכים לעבוד על משחק ההתקפה. בשלישי האחרון אנחנו צריכים להבקיע יותר, יש לנו את השחקנים שיכולים להבקיע. אנחנו צריכים לעבוד על כך ששחקנים נוספים יבקיעו שערים, מלבד זהבי. אי אפשר להסתמך רק על זהבי".

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מחפשים שחקנים שיעזרו למועדון בטווח הרחוק ולא בטווח הקרוב". אייסטרן/קובי אליהו

"זה מאוד קשה לשחק נגד קבוצה שסוגרת ומתגוננת, אני מאמין שנגד חיפה זה יהיה שונה, ושמכבי חיפה תשחק פתוח", הוסיף אייסטרן. יש לנו שחקנים שמסוגלים להבקיע, אנחנו צריכים למצוא פתרון למצבים בהם היריבה מתגוננת כל המשחק".

"אנחנו יודעים שהתוצאות שלנו לא מספיק טובות, אבל אנחנו צריכים להתמיד בתכניות שלנו", אמר אייסטרן, והתייחס לחיזוק הקבוצה. אם נראה שאנחנו לא מצליחים להשתפר ועדיין מתקשים, אז נצטרך לשנות. צריך יציבות והמשכיות, ואנחנו מסכימים שאנחנו לא מספיק טובים. אם נמצא שחקן שמשפר את הקבוצה בוודאות, אז ברוך הבא. עד אז אני עם השחקנים שלי. אני יודע שמחפשים שחקן שישפר את הקבוצה. אם מועמד לא ימצא חן בעיני הוא לא יגיע. אם נמצא שחקן שישפר את הסגל משמעותית, נביא אותו. החלון פתוח ואנחנו מחפשים שחקנים שיעזרו למועדון בטווח הרחוק ולא בטווח הקרוב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גל אלברמן, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מסכים שאנחנו צריכים להשיג יותר מנקודה אחת מתוך תשע מול היריבות הבולטות שלנו". אלברמן/קובי אליהו

גל אלברמן: "ניסו להגדיר את המשחק נגד באר שבע משחק עונה, אנחנו התאוששנו, ידענו ששום תוצאה לא תשפיע על העונה, כי העונה ארוכה. הדרך עוד ארוכה. אנחנו לא יודעים באיזו טקטיקה מכבי חיפה תשחק, אנחנו צריכים לדאוג שיהיו לנו את הפתרונות. אנחנו צריכים לשפר את קצב צבירת הנקודות שלנו ביחס למה שעשינו לפני שנה ושנתיים. כרגע אנחנו לא במקום הראשון בו אנחנו שואפים להיות. אנחנו צריכים לשפר את המאזן שלנו נגד היריבות מהצמרת. ציינתם שהבקענו יותר שערים מלפני עונה ולפני שתיים, הכול שאלה של איך מסתכלים על זה. אני מסכים שאנחנו צריכים להשיג יותר מנקודה אחת מתוך תשע מול היריבות הבולטות שלנו".

"אנחנו קבוצה עם הרבה מאוד שחקנים טובים ואם שחקן נכנס במקומי אז כמובן שאני מפרגן לו", הוסיף אלברמן. "בסגל יש שחקנים שלא מקבלים הרבה דקות ואנחנו מעריכים כל דקה ומנסים לעשות הכול למען הקבוצה. לי אין שוב בעיה עם דקות המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully