וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן גנדי: "אין כאלה שמודאגים לגבי הדקות או הזריקות שלהם"

דטרויט עם 7 ניצחונות רצופים ומאמנה רמז עד כמה סילוקו של ג'וש סמית' שינה את הקבוצה. אוגוסטין: "אנחנו לא קבוצה של שחקן אחד". קרלייל החמיא לפיסטונס, פארסונס: "הבדל של יום ולילה"

סטן ואן גנדי מאמן דטרויט פיסטונס. AP
רצף שבעת הניצחונות הארוך ביותר של דטרויט מאז 2008/09. ואן גנדי/AP

דטרויט ללא ג'וש סמית' היא דטרויט אחרת לגמרי. 0:7 מאז שהפורוורד הושלך מהסל של הפיסטונס ואחרי הניצחון בסן אנטוניו שחקניו של סטן ואן גנדי המשיכו לניצחון נוסף בטקסס, הפעם בדאלאס, הקבוצה עם ההתקפה הכי טובה ב-NBA. דטרויט נעלה את קשת השלוש ועצרה את המאבס על 27.3 אחוז מהשדה מהשלוש. לפני שסמית' עזב דטרויט הייתה אחת הקבוצות החלשות ב-NBA עם מאזן של 23:5, עתה היא עם מאזן 23:12, ויכולה לחשוב על מאבקי הפלייאוף בהמשך העונה.

"דברים נראים אחרת, השחקנים עבדו קשה", אמר מאמן דטרויט סטן ואן גנדי ושלח רמז עבה לכיוונו של ג'וש סמית' והבעיה שיצר לקבוצתו, "אנחנו יותר מחויבים, יותר יחד, אין לנו פה שחקנים שמודאגים לגבי הדקות שלהם או הזריקות שלהם".

"אנחנו לא קבוצה של שחקן אחד", אמר די.ג'יי אוגוסטין, ששיחק רק 22 דקות מהספסל אבל הפגיז 26 נקודות. "יש לנו כמה שחקנים שיכולים לתרום בכל ערב. זה כיף שאנחנו משחקים ביחד ומנצחים". זהו רצף שבעת הניצחונות הארוך ביותר של דטרויט מאז התקופה שבין ה-23 בדצמבר 2008 ל-4 בינואר 2009. זאת הפעם הראשונה שהפיסטונס רושמים רצף של חמישה ניצחונות חוץ מאז עונת 2007/08. הם לא ניצחו בסן אנטוניו ודאלאס מאז עונת 1996/97.

די ג'יי אוגוסטין שחקן דטרויט פיסטונס. AP
אווירה של ביחד. אוגוסטין/AP

פורוורד דאלאס צ'נדלר פארסונס הודה שאלה פיסטונס אחרים לגמרי מאלה שדאלאס ניצחה בדטרויט: "ההבדל הוא של יום ולילה, הכול עניין של ביטחון, ברור שלדטרויט יש את הכישרון, היא עם אותו מאמן, אותם שחקנים, אותה מערכת, אבל הם משחקים חופשי ועם הרבה ביטחון".

גם מאמן דאלאס ריק קרלייל שפע מחמאות ליריבה, שהוליכה לאורך כל המשחק: "אני נותן לדטרויט המון קרדיט. אנחנו לא היינו טובים מספיק, ודטרויט שיחקה ברמה גבוהה, אנחנו לא השתוונו לרמה שלהם".

עוד באותו נושא

דטרויט הדהימה גם בדאלאס, אטלנטה הרשימה מול ממפיס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully