וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: "ריאל מדריד מתחילה להראות סימני תשישות"

אחרי ההפסד השני ברציפות של ריאל מדריד, הפעם בגביע מול אתלטיקו, פרשני ספרד סבורים: "שחקנים לא בכושר". אנצ'לוטי: "משבר? זה קצת מוגזם". ראמוס על הפנדל: "יש מה ללמוד מהפרמיירליג"

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם חוסה חימנס. רויטרס
הבירה שוב אדומה-לבנה/רויטרס

מדריד שוב נצבעה אדום-לבן. אתלטיקו מדריד גברה אמש (רביעי) 0:2 על ריאל מדריד במשחק הראשון ביניהם בשמינית גמר הגביע הספרדי וכרגע היא נראית בדרכה הבטוחה לשלב הבא. הגומלין ייערך בשבוע הבא (15.1). זה היה הניצחון השלישי ברציפות של האלופה על היריבה העירונית, שמצידה רשמה הפסד שני ברציפות אחרי ה-2:1 נגד ולנסיה בתחילת השבוע.

"משבר? זה קצת מוגזם", אמר מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, "אנחנו לא מרוצים משני המשחקים האחרונים ואנחנו צריכים ניצחון בזמן הקרוב. יש לנו את אספניול ביום שבת בליגה ואחר כך את הגומלין בגביע. יש לנו סיכוי, אבל הוא לא גבוה. לאתלטיקו יש יתרון עכשיו".

המאמן האיטלקי, שהסביר שכריסטיאנו רונאלדו נכנס כמחליף בשלב מאוחר בגלל ש"הוא היה קצת עייף", הוסיף: "שלטנו במשחק עד הפנדל של ראול גרסיה בדקה ה-58. החלק האחרון של המשחק הוא זה שבו לא שיחקנו טוב. יתרה מכך, אתלטיקו התגוננה היטב".

מגן ריאל מדריד, מרסלו: "יהיה מאוד קשה להפוך תוצאה כזו. התחלנו את המשחק בצורה טובה, אבל שוב הבעיטות החופשיות... יש עוד 90 דקות ונילחם כדי לעלות שלב. הפסדנו שני משחקים ברציפות ובריאל זה לא מתקבל. אנחנו חייבים להבין מה לא בסדר ולתקן את זה".

אומנם ריאל עדיין מוליכה את הטבלה בספרד, ואומנם שני ההפסדים שלה היו בחוץ מול יריבות ראויות, אבל ב"מארקה" מביעים דאגה מהיכולת. "שני משחקים בינואר, שני הפסדים", כתב אחד הפרשנים, "ריאל יכולה להיפרד מחלום הטרבל כבר בחודש ינואר... אנצ'לוטי ידע מראש שחודש ינואר עלול להיות בעייתי, עם אליפות העולם לקבוצות והנסיעה לדובאי בחג המולד... הלבנים מתחילים להראות סימני תשישות, קרוס לא בכושר שהיה לפני חודש, כריסטיאנו נאלץ לנוח על הספסל, בייל חזר לשוטט, חאמס פחות משפיע... ריאל שוב פגיעה במצבים הנייחים, כשספגה שער בוולנסיה מקרן, וגם מול אתלטיקו ספגה מקרן".

אגב, סרחיו ראמוס זעם על החלטת השופט, ששרק לפנדל על אחיזה של הבלם ברחבה: "אנחנו צריכים ללמוד מהפרמיירליג".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מול אנטואן גריזמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
לא בכושר? בייל/רויטרס

פרננדו טורס פתח אמש בהרכב אתלטיקו מדריד. החלוץ שחזר הביתה כמעט לא הורגש, אבל עדיין היה נרגש. "אני שמח בגלל הרבה דברים", אמר בסיום, "התוצאה, האווירה, האוהדים, הכול שימח אותי. לניצחון על ריאל יש טעם טוב - זה תמיד ככה כשאתה מנצח את אחת מהקבוצות הטובות בעולם. ידענו שהם ינסו להחזיק יותר בכדור והתרכזנו בלמנוע מהם להגיע להזדמנויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully