וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: 0:2 לאתלטיקו מדריד על ריאל מדריד בדרבי הגדול

שמינית הגמר, משחק ראשון: הקולצ'ונרוס ניצחו בפעם השלישית ברציפות את היריבה המושבעת והשיגו מקדמה לקראת הגומלין בברנבאו. ראול גרסיה כבש בפנדל (58), חימנס הכפיל בנגיחה (76). בכורה לטורס בהרכב אתלטיקו, רונאלדו נכנס כמחליף במחצית השנייה

עד לפני שלושה שבועות ריאל מדריד היתה על גג העולם עם זכיה באליפות העולם לקבוצות וניצחון 22 ברציפות מול סן לורנצו. הערב (רביעי) אלופת אירופה נחלה הפסד שלישי ברציפות, 2:0 מול אתלטיקו מדריד במשחק הראשון של שמינית גמר גביע המלך. דייגו סימאונה, שניצח כבר פעמיים העונה את ריאל מדריד בליגה ובסופרקופה, לא חשש לתת את חולצת ההרכב לפרננדו טורס, שרשם קאמבק מרגש בדרבי הגדול. כריסטיאנו רונאלדו נותר על הספסל מהצד השני וראה בדקה ה-58 את אתלטיקו עולה ליתרון.

ראול גרסיה הוכשל ברחבה על ידי סרחיו ראמוס ובעט בעצמו מהנקודה הלבנה לרשת. חוסה חימנס האורוגוואי הכפיל את היתרון עם נגיחה מקרן בדקה ה-76 והשיג לקבוצתו מקדמה משמעותית מאוד לקראת הגומלין בברנבאו בשבוע הבא. אתלטיקו וסימאונה שוב מוכיחים שהם לא נופלים מריאל ובהחלט צריך לספור אותם במאבק האליפות גם העונה. אחרי הפסד הליגה מול ולנסיה, ריאל מדריד נוחלת עוד מפלה כואבת ומספקת הרבה חומר למחשבה לקרלו אנצ'לוטי, שזכה לאינספור שבחים בתחילת העונה. ריאל תנסה להתאושש ביום שבת על חשבונה של אספניול. ואתלטיקו מדריד? היא תתארח אצל ברצלונה ביום ראשון בקאמפ נואו. מישהו רוצה להמר נגד הקבוצה של סימאונה במשחק הזה?

משחקים נוספים בגביע

ויאריאל - ריאל סוסיאדד 0:1
לוויאריאל: דניס צ'רישב (72)

ולנסיה - אספניול 1:2
לוולנסיה: חוסה גאיה (11), אלברו נגרדו (86, פנדל). לאספניול: כריסטיאן סטואני (60)

אלמריה - חטאפה 1:1 (תומר חמד לא נכלל בסגל של אלמריה)
לאלמריה: ורסה (59, פנדל). לחטאפה: ורסה (21, עצמי)

ראול גרסיה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
שוב מנצחים את ריאל מדריד. טורס חוגג עם ראול גרסיה/רויטרס
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם חוסה חימנס. רויטרס
הבטיח את הניצחון. חוסה חימנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully