וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנורבגיה מסבירים: למה מרטין אודגארד יבחר בריאל מדריד

המטוס הפרטי בנובמבר, האב שהתרשם עמוקות וההבנה שבבירת ספרד יש את כל מה שהוא מחפש. במולדתו של ילד הפלא מעריכים שאחרי מסע בין אריות היבשת, ההתלבטות שלו תסתיים עם הצטרפות לבלאנקוס

ארבעה חודשים משוגעים שעברו על מרטין אודגארד בן ה-16, צפויים להסתיים עם חתימה בריאל מדריד. בנורבגיה העריכו היום ש"אודגארד מבוקש בכל הקבוצות הגדולות באירופה, אבל נראה שהסיכוי של ריאל מדריד להחתים אותו הוא הגדול ביותר".

הנער הכישרוני השתתף הבוקר (רביעי) באימון של קבוצת המילואים, ובערב יצפה במשחק הגביע של הקבוצה נגד אתלטיקו מדריד. מחר הוא אמור להתאמן עם שחקני הקבוצה הראשונה. אם אודגארד יחתום בריאל, הוא יתחיל את דרכו באותה קבוצת מילואים, תחת המאמן זינדין זידאן.

יחד עם זאת, התקשורת הנורבגית מוסיפה שני סייגים: הראשון הוא כמובן העובדה שבשבועות האחרונים כבר היה נראה שאודגארד יחתום בבאיירן מינכן, ועד שלא תהיה חתימה אי אפשר "לחגוג" דבר. השני הוא שישנה אפשרות שגם אם הוא יבחר בריאל מדריד, הוא לא יצטרף אליה בינואר, אלא בשלב מאוחר יותר.

מרטין אודגור, נבחרת נורבגיה. רויטרס
אם יצטרף לריאל מדריד, הוא יתחיל את דרכו תחת זינדין זידאן. אודגארד/רויטרס

ריאל הזמינה את הנורבגי הצעיר להתרשם מהמועדון כבר בנובמבר ושלחה מטוס פרטי. הילד - אז עדיין לא בן 16 - התרשם. אבל זה לא היה הסוף. בנורבגיה מספרים שאביו של מרטין, כדורגלן העבר האנס אריק אודגארד, הוזמן לבירת ספרד שבוע לפני כן וזכה ליחס עליו הוא הפסיק לדבר.

משפחת אודגארד ביקרה בשבועות האחרונים גם בברצלונה, ליברפול, ארסנל, באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד. האב ובנו שוחחו עם המאמנים והמנהלים המקצועיים ובדקו עד תום את המתקנים, האפשרות להשתלב באימונים של הקבוצה הבוגרת והאווירה במועדונים. לפני כשבועיים דובר על כך שייתכן שדווקא סאות'המפטון תזכה בו, והשבוע הוא היה אמור לנחות דווקא באייאקס.

בימים האחרונים נראה שריאל הגבירה את הלחץ ובמקום להמריא לאמסטרדם, מרטין הגיע לספרד. הזיכרון מהביקור הקודם בו הם התרשמו עמוקות, שכנע את משפחת אודגארד - כך על פי התקשורת הנורבגית. עד שלא תהיה חתימה דבר לא יהיה בטוח, אבל על פי הטענה במדינה הסקנדינבית, במדריד הם מצאו בדיוק את מה שהם מחפשים: אותו שילוב בין מתקנים ראויים, חיבוק חם והבטחה לטיפוח עתידו של הנער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
האנס אריק אודגור, כדורגלן עבר נורבגי, אביו של מרטין אודגור. GettyImages
מלווה את בנו לכל מקום ושותף מלא לבחירה. האנס אריק אודגארד בימין כשחקן/GettyImages

שחקן הקישור הצעיר של סטרומגודסט היה עדיין תלמיד בחטיבת הביניים כשהוא ערך הופעת בכורה בליגה הנורבגית. בחודשים האחרונים הוא הפך לשחקן מפתח בקבוצה וכמובן נבחר ל"שחקן הצעיר של השנה".

למיעוט ההופעות של אודגארד בנבחרות הנערים והנוער של נורבגיה יש סיבה מרכזית: בגיל 15 הוא כבר הוזמן לנבחרת הבוגרת. אחרי שהפך לשחקן הצעיר ביותר ללבוש את מדי נבחרת נורבגיה - משחק ידידות נגד ערב הסעודית - הוא שותף במשחק מוקדמות יורו 2016 של נורבגיה נגד בולגריה בסוף ספטמבר.

אחרי ההופעה ההיסטורית במשחק רשמי, שמו של אוגארד כבר נישא בכל העולם ולא היה שמור רק למי שגולשים באתרי כדורגל. הוא כיכב בכתבות בשלל שפות ואפילו ב-CNN האמריקאי פרסמו כתבה אודות "בן ה-15 הכי נחשק בכדורגל האירופאי".

באוקטובר האחרון טור-כריסטיאן קרלסן, הצ'יף סקאוט הנורבגי של מונאקו, העריך שסטרומגודסט תוכל לקבל על הכישרון הגדול שלה סכום שינוע סביב 3-4 מיליון יורו. בשביל הקבוצה הנורבגית מדובר בסכום בלתי מבוטל, עבור קבוצה כמו ריאל מדריד זה כסף כיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully