וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: העירייה תעביר כסף, משכורות נובמבר ישולמו בימים הקרובים

בשורות לשחקני נתניה? המנכ"ל רועי דניאל טוען שהעירייה תעביר כסף לתשלום משכורות. עופר אורליצקי מצפה שמכבי נתניה תבשר שאותם 600 אלף שקל שאלי שגב הבטיח להעביר אכן נכנסו לחשבון הבנק שלה

one

האם שחקני מכבי נתניה קיבלו את הבשורות להם חיכו? המנכ"ל רועי דניאל הבטיח היום (רביעי) שמשכורות חודש נובמבר ישולמו בימים הקרובים. המהלך יתאפשר אחרי שהעירייה תעביר כסף לצורך העניין וברגע שזה יקרה השחקנים יקבלו את שכרם.

עוד לפני הבשורה, ברשות לבקרת תקציבים חיכו בקוצר רוח לטלפון ממנכ"ל מכבי נתניה רועי דניאל, שיבשר להם כי אותם 600 אלף שקל שאלי שגב הבטיח להעביר כבר בשבוע שעבר, אכן נכנסו לחשבון הבנק של הקבוצה. יו"ר הרשות לבקרת תקציבים רו"ח עופר אורליצקי עשה היום סדר לבקשת וואלה! ספורט. "ההסכם ביני לבין אלי שגב והבנק באנגליה אומר שאלי שגב יזרים כספים לחשבון מכבי נתניה וככל שהוא יעביר את הכסף, אני לא אחלט את הערבויות. אלי שגב התחייב להעביר מיליון שקל בשתי פעימות. 600 אלף שקל בשבוע שעבר ו-400 אלף שקל ביום ששי הקרוב. מעבר לכך הוא גם צריך להעביר מיליון שקל בתחילת חודש פברואר".

אבל הכסף עוד לא בחשבון.

"ממה שהבנתי, אלי שגב שלח למכבי נתניה אישור על הפקדה של 600 אלף שקל ביום ששי שעבר. מאחר שהבנקים באנגליה היו בחופשה ומכיוון שרק ביום שני חזרו לעבוד, אני מקווה ומאמין שעד יום ששי הכסף יהיה בחשבון של מכבי נתניה. באותו יום הוא אמור להעביר את ה-400 אלף שקל הנותרים ושאותם מן הסתם נראה רק בשבוע הבא".

אז אתה מחכה לטלפון מנתניה.

"אני מחכה לשמוע שאכן הכסף בחשבון של מכבי נתניה".

וזה יספיק למשכורות?

"לשחקנים חייבים את משכורת חודש נובמבר ותיכף גם את זו של דצמבר. הכסף ששגב יעביר בימים האלה יספיק לתשלום משכורות חודש נובמבר ואת חודש דצמבר ישלמו בנתניה מכספים שהם צריכים לקבל מהעירייה עבור שנת התקציב 2015. אלי שגב כאמור הבטיח גם שיעביר בחודש הבא עוד מיליון שקל והכסף הזה ישמש את תשלום משכורות ינואר אבל לכך יש עוד זמן".

ובתמורה לא תחלט את הערבויות שלו? הרי דובר על כך שהערבויות הן בסדר גודל של 1.5 מיליון דולר.

"הערבויות הן אכן על 1.5 מיליון דולר ואם הוא יעביר את שני מיליון השקלים, אז לא אצטרך את כל הסכום. ההפרש ייתן לנו גיבוי לצ'קים שאלי שגב הפקיד על סך של שלושה מיליון שקל לסוף העונה".

השחקנים ועובדי המועדון טוענים שהמצב קטסטרופה.

"אני לא אתווכח עם תחושות של אנשים. אני מכיר מספרים ואני אומר שאנחנו מחכים ל-600 אלף ואחרי זה ל-400 אלף כבר בשבוע הבא. כשהכסף יעבור נמתין בחודש הבא לעוד מיליון, וביחד עם הכסף מהעירייה המצב לא יהיה קטסטרופה".

רועי דניאל מנכ"ל מכבי נתניה. מגד גוזני
בב'קרה מצפים לשמוע ממנו. רועי דניאל/מגד גוזני

מנכ"ל הקבוצה רועי דניאל נפגש בשעות הצהריים עם עידן שריקי וסוכנו גלעד קצב. השלושה הסכימו על הסכום שמגיע לשריקי בטרם יחתום שהוא עוזב את הקבוצה. שריקי אמור לקבל את מענק העלייה מהליגה הלאומית, את המשכורות של נובמבר ודצמבר וגם יקבל פיצוי על התרת חוזהו. מאחר שחשבון הבנק של מכבי נתניה ריק בינתיים, דניאל לא יכול לחלוץ את הכסף ובשלב הזה שריקי ימשיך להתאמן בקבוצה.

הבוקר נערך האימון באולם ספורט סגור בגלל הגשם והשחקנים התחלקו לארבע קבוצות וקיימו טורניר קט רגל. שוערי הקבוצה אריאל הרוש ושניר דורי שיחקו כשחקני שדה ובשער עמדו אנס דאבור ואיאד אבו עביד שגם חטף חבטה מאחת הבעיטות החזקות של ערן לוי.





עדכון ראשון: 16:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully