וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופה בספורט: יוסי מזרחי עשה פרסה, אימונים מתבטלים

מאמן מכבי נתניה כבר הגיע עד השרון לפני שחזר לירושלים, בקרית שמונה הסתפקו באימון כושר, בית"ר נדדה לרמת השרון, והפועל ירושלים בכדורסל ממתינה להחלטת המנהלת לגבי המשחק שלה במוצ"ש

15:45: עקב מזג האוויר נודע כי במנהלת הליגה בכדורסל עוקבים אחר המצב ותנאי מזג האוויר ויקיימו הערכת מצב לגבי קיום המשחק בשבת של הפועל ירושלים נגד הפועל גלבוע/גליל עליון.

12:45: מאור בוזגלו מצטרף למצייצים ומצרף תמונה שלו עם שחקני הפועל באר שבע כשאת ראשם של כולם מכסים כובעי גרב, וכתב: "אירופה זה כאן חברים".

12:26: שחקן מכבי אחי נצרת, עידו אקסברד, נמנע מלצאת מהבית בסערה. "האימון בוטל. הילדים נשארים איתי ליום חם וכיף בבית", הוא צייץ באמצעות חשבון הטוויטר שלו.

12:15: הפועל תל אביב העבירה את האימון שלה מוולפסון לאולם זיסמן ברמת גן. הפועל חיפה ערכה את האימון שלה באולם בקרית חיים.

12:00: קצת כדורסל: הפועל ירושלים תעבור הבוקר לאיזור המרכז כדי להתכונן כראוי למשחק במוצ"ש בבית נגד הפועל גלבוע/גליל עליון ועל מנת שתוכנית האימונים לא תיפגע.

11:56: הסערה בצפון הובילה את עירוני קרית שמונה (מול מכבי פתח תקוה בשבת) לערוך היום אימון כושר בלבד במתחם באצטדיון ולא אימון רגיל על כר הדשא. תחילה נשקלה האפשרות לערוך את האימון במרכז קנדה, אך בסופו של דבר העביר מאמן הכושר ערן שדו אימון כושר לשחקנים בקרית שמונה. מי שצפוי להיות כשיר למשחק הקרוב הוא קאסיו פרננדס, אך לא ברור אם יפתח בהרכב.

11:47: מכבי פתח תקוה קיימה אתמול תחת מזג אוויר סוער משחק אימון מול מחנה יהודה, אך הוא הופסק כרבע שעה לסיום בגלל סופה שלא אפשרה לשחקנים להמשיך. בעקבות הסופה, הקבוצה תקיים אימון באולם סגור.

10:15: מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי, כבר הגיע הבוקר מירושלים לאיזור השרון כדי להעביר את אימון הקבוצה, וכשראה את מזג האוויר הסוער והבין שיהיה בלתי אפשרי לקיים אימון בתנאים האלה, הוא חזר לביתו בירושלים והספיק להגיע בטרם ייסגרו הכבישים לבירה. עוזרו שי הולצמן העביר את האימון. לא ברור אם מזרחי יוכל להעביר את האימונים עד שבת.

10:00: בית"ר ירושלים תקיים את האימון שלה לקראת המשחק בשבת ברמת השרון. השחקנים המתגוררים בירושלים קיבלו הוראה לצאת מוקדם ולהתכונן לשהייה של מספר ימים במרכז. השחקנים ילונו במלון "רמדה" בנתניה". בקבוצה בודקים אפשרות להתאמן באולם כדי לא לסכן את בריאות השחקנים.

השתתפו בהכנת הידיעה: יניב טוכמן, איציק יצחקי, שלמה וייס, ורד כהן, עמית גולדשטיין ואופיר סער

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בית וגן בירושלים במהלך הסערה, 7.1.2015. טלי מאייר
בית וגן בעין הסערה/טלי מאייר
שלג כבד בצפון רמת הגולן, ינואר 2015. המועצה האזורית גולן,
הסופה משבשת את ההכנות/המועצה האזורית גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully