וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: "אם לא נמצא שוער, נלך עם קאלה"

7.1.2015 / 10:42

במלאבס מחפשים גיבוי לשוער הוותיק: "אף אחד לא אומר שהוא הבעיה שלנו". המנכ"ל יורם עינב על העיקול: "לא עידכנו אותנו על המהלך, אנחנו מצפים שיחזירו את הכסף"

one

בהפועל פתח תקוה רוצים להתחזק בחלון ההעברות של חודש ינואר כמעט בכל העמדות. לקבוצה יש סכומים מאוד נמוכים כדי לעשות זאת והיא תמשיך לחפש מציאות בשוק. בשבוע שעבר הוגשה הצעה לבלם הבולגרי יורדן מילייב, אבל גם בעמדות אחרות נעשו גישושים מול שחקנים, כולל בעמדת השוער. בקבוצה בדקו בימים האחרונים אפשרות לצרף את השוער הסרבי בויאן ג'ורג'צ'ביץ' (32) ששיחק בעבר בבלגיה בגנט ובקלאב ברוז' וקבוצתו האחרונה היתה קייסרי ארצ'יאספור הטורקית. לקבוצה נאמר כי ניתן לצרף את השוער במחיר הזדמנות ומכיוון שיש רק חמישה חודשים לסיום העונה, לא מדובר בעסקה כל כך יקרה. אלא שבעוד שבהפועל פתח תקוה חיכו לתשובות, ג'ורג'צ'ביץ' חתם אתמול בלבסקי סופיה וכעת ינסו בקבוצה לצרף שחקן אחר.

גורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "כרגע אנחנו מנסים להתחזק בשחקנים. אף אחד לא אומר שקאלה דרשלר הוא הבעיה של הפועל פתח תקוה. ממש לא. אם ספגנו כל כך הרבה שערים כנראה שיש לנו בעיות במשחק ההגנה של כל השחקנים. אבל כמו שאנחנו רוצים לצרף עוד בלם טוב וכמו שאנחנו רוצים את בן רייכרט או גאל מרגוליס, כך היינו רוצים לצרף עוד שוער זר כדי שתהיה תחרות גדולה יותר ואולי נצליח יותר בעמדה הזו".

קאלה דרשלר שוער הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
"רוצים לצרף עוד שוער זר כדי שתהיה תחרות גדולה יותר". קאלה דרשלר/קובי אליהו

שלא לציטוט אמרו במועדון כי הבעיה הכי גדולה של קאלה היא ביציאה מקו השער ובלא מעט מקרים, ניתן היה למנוע שערים אם הקרואטי לא היה נשאר בתיבת החמש. במועדון, אגב, יכבדו את החוזה עם קאלה גם אם יובא שוער נוסף. "גם אם לא נמצא בסוף עוד שוער, אנחנו נלך עם קאלה כי בכל זאת יש בו הרבה צדדים טובים אחרים. אבל למועדון יש זכות מלאה לחשוב שצריך עוד שוער טוב בסגל".

בעניין אחר, חשבון הבנק של הקבוצה עדיין מעוקל ובמועדון ממתינים להתפתחות מול בית המשפט וההוצאה לפועל. 80 אלף השקלים שעוקלו מהקופות במשחק מול מכבי חיפה עדיין שוכבים אצל ההוצאה לפועל ובקבוצה מקווים שהכסף יוחזר אליהם, כמו גם שיוצא צו עיכוב הליכים לכל נושא העיקול. המנכ"ל יורם עינב: "את כל המהלך עשו באופן חד צדדי בלי לעדכן אותנו בדבר. הרי לא מדובר בחובות של הבעלים הנוכחי ואנחנו מצפים שיחזירו את הכסף ושישחררו אותנו מהעיקול הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully