וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "אנחנו יהירים ואז מפחדים כשמופיע הקושי הראשון"

שוער יובנטוס המודאג הסביר את ה-1:1 מול אינטר ואת חוסר היכולת לנצח בתקופה האחרונה: "אנחנו צריכים להתבגר כדי להגיע רחוק". אלגרי: "איבדנו את הראש". מאנצ'יני: "לא יכול להיות שמח"

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון. GettyImages
לא אוהב את מה שהוא רואה. בופון/GettyImages

הכול פתוח בסרייה A אחרי המחזור ה-17. האלופה ומוליכת הטבלה יובנטוס הרשימה מתחילת העונה ופתחה פער מיריבותיה, אולם בחודש האחרון איבדה גובה, ועתה המרחק בינה לבין השנייה בטבלה רומא הוא נקודה אחת בלבד. אמש (שלישי) יובנטוס סיימה את הדרבי ד'איטליה נגד אינטר ב-1:1 ויש לגברת הזקנה רק ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים.

"איבדנו את הראש", הודה מאמן יובנטוס מאסימיליאנו אלגרי, "ידענו שיהיה קשה, אבל המחצית הראשונה הייתה פנטסטית, חד סטרית, אחת הטובות שלנו העונה. לא הצלחנו לשמור על הקצב במשך כל 90 הדקות". יובה עלתה ל-0:1 כבר בדקה ה-5 משער של קרלוס טבס, אבל לא הצליחה להגדיל את היתרון וספגה בדקה ה-64 שוויון מרגלי מאורו איקרדי. "היינו סטטיים מדי במחצית השנייה. גם לפני שספגנו היינו לא מאורגנים ואיבדנו את הראש", הוסיף אלגרי.

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. GettyImages
ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים. אלגרי/GettyImages

שוער יובה ג'יג'י בופון היה מאוכזב מאוד מהתוצאה בפרט ומאיך שקבוצתו נראית לאחרונה בכלל. "זה קרה לנו גם במשחקים אחרים. אנחנו יהירים ומתייחסים לעצמנו כקבוצה הכי טובה, ואז מפחדים כשמופיע הקושי הראשון", אמר השוער המיתולוגי, "זה קרה נגד סמפדוריה, טורינו ונאפולי. אנחנו צריכים להתבגר אם אנחנו רוצים להגיע רחוק בליגה ובליגת האלופות".

עד הסיום דווקא אינטר הייתה זו שהתקרבה למהפך, אפילו ששיחקה ב-10 שחקנים אחרי ההרחקה של מתאו קובאצ'יץ' (86), ומאמנה רוברטו מאנצ'יני הרגיש תחושת החמצה: "אני לא יכול לשמוח. היו לנו שלושה-ארבעה מצבים לנצח. יובה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אבל היינו במשחק ויכולנו לנצח, לכן אני לא יכול לשמוח".

עוד באותו נושא

1:1 בין יובנטוס לאינטר בדרבי ד'איטליה, רומא מתקרבת לפסגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully