וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף ה-UFC נתפס על סמים: "מתנצל בפני המשפחה והמעריצים"

בדיקת סמים שגרתית מתחילת דצמבר מצאה עקבות של קוקאין בגופו של האלוף במשקל חצי-כבד ג'ון ג'ונס. תוארו לא יישלל ממנו. ג'ונס לאוהדיו: "נכנסתי לגמילה, ואני לוקח ברצינות את הטיפול"

לוחם ה-UFC ג'ון ג'ונס. AP
פגע במשפחתו ומעריציו. ג'ונס בקרב האליפות/AP

אלוף ה-UFC במשקל חצי-כבד ג'ון ג'ונס נתפס על שימוש בקוקאין. התקשורת האמריקאית מדווחת כי ג'ונס עהסם התגלה בגופו לפני כארבעה ימים, לאחר קרב האליפות בלאס וגאס בו ניצח את דניאל קורמייה והגן על תוארו. היה זה הקרב השמיני בו ג'ונס הצליח להגן על תואר האליפות.

בוב בנט, יו"ר ועדת האתלטיקה של נבאדה, אישר את הדברים ל-ESPN ואמר: "בוב הכניס את עצמו למרכז גמילה, ואת יתר השאלות לגביו הייתי מפנה אליו או להנהלת ה-UFC".

הבדיקה עצמה נערכה ב-4 בדצמבר, ותוצאותיה הונפקו ב-23 בדצמבר. זאת הייתה בדיקה שגרתית שאינה כחלק מההכנות לקרב, ובה נתגלה כי הוא צורך קוקאין. משום שמדובר בבדיקה שאינה קשורה לקרב, תואר האלוף לא יישלל מג'ונס ותוצאות הקרב מה-3 בינואר יישארו בעינן.

"אנחנו תומכים בכניסתו של האלוף ג'ון ג'ונס למוסד גמילה", נאמר בהודעת הנהלת ה-UFC, "אנחנו מאוכזבים מכך שלא עבר את הבדיקה. ג'ונס הוא לוחם אמיץ ואנחנו מצפים ממנו להילחם בהתמכרות".

גם ג'ונס שיגר הודעה לתקשורת בה פנה למעריציו ברחבי העולם: "בעזרת תמיכתה של משפחתי, נכנסתי למוסד גמילה מסמים בו אטופל. אני מתנצל בפני ארוסתי, ילדיי, אמי, אבי, והאחים שלי, על הטעות שעשיתי. אני מתנצל בפני ה-UFC, המאמן שלי, הספונסרים ובמיוחד בפני המעריצים. אני לוקח את טיפול הגמילה ברצינות".

לוחם ה-UFC ג'ון ג'ונס. AP
יילחם עכשיו בעצמו. ג'ונס חוגג את השמירה על התואר/AP
  • עוד באותו נושא:
  • UFC
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully