וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: 1:1 דרמטי בין אברטון לווסטהאם

ג'יימס קולינס העלה את הפטישים ליתרון בדקה ה-56 בגודיסון פארק, אבל רומלו לוקאקו השווה דקה בתוך תוספת הזמן וקבע משחק חוזר במסגרת הסיבוב החמישי

ג'יימס קולינס ווסטהאם מול רומלו לוקאקו אברטון. AP
שני הכובשים, לוקאקו וקולינס/AP

החלק הראשון של משחקי הסיבוב החמישי בגביע האנגלי (לפני משחקי הגומלין למשחקים שהסתיימו בשוויון), הגיע הערב (שלישי) לסיומו עם דרמה גדולה בגודיסון פארק.

ווסטהאם, שעשתה את כל הדרך מלונדון צפונה לליברפול, הייתה קרובה להמשיך את העונה הנהדרת שלה ולנצח את אברטון בחוץ, אולם ממש עם הכניסה לתוספת הזמן היא ספגה שער שוויון ונאלצה להסתפק ב-1:1. הגומלין ייערך בשבוע הבא בביתם של הפטישים, שינסו להתאושש מהאכזבה ולהשלים את המשימה.

הבלם ג'יימס קולינס הגיע מצוין להגבהה של מורגן אמלפיטנו ונגח לפינה הקרובה של ג'ואל רובלס חסר האונים בדקה ה-56 כדי לעלות את ווסטהאם ליתרון. סם אלרדייס ושחקניו כבר ראו את הניצחון מגיע, אבל 45 שניות בתוך תוספת הזמן, רומלו לוקאקו סופסוף התעורר. בריאן אוביידו הקוסטה ריקני העביר כדור רוחב מצוין, שטייל בתוך הרחבה של האורחים והגיע ללוקאקו. החלוץ עצר ובזינוק בעט מקרוב עם רגל שמאל לרשת של אדריאן, שעד לאותו רגע היה מצוין.

אברטון עצרה רצף של ארבעה הפסדים ואולי תקבל כוחות מחודשים לקראת המשחק הגדול שלה בשבת הקרובה, בבית מול האלופה מנצ'סטר סיטי. ווסטהאם סגה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והיא תתארח בשבת אצל סוונסי. המנצחת בגומלין תתארח בשלב הבא אצל דונקסטר רוברס או בריסטול סיטי, שנפרדו גם הן ב-1:1 במשחק הראשון. בריסטול תארח את דונקסטר ביום שלישי הבא למשחק החוזר.

במשחק נוסף: סקנת'ורפ - צ'סטרפילד 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully