וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "אם ליברפול הייתה מציעה חוזה בקיץ, הייתי נשאר"

הקשר חשף את הסיבה שהובילה להודעת העזיבה: "הציעו רק בנובמבר. זה נתן לי זמן לחשוב והחלטתי לדחות את ההצעה. רוג'רס אמר לי שלא אהיה שחקן הרכב קבוע והיה לי קשה עם זה"

סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול. GettyImages
ליברפול פספסה אותו. ג'רארד/GettyImages

ארבעה ימים עברו מאז הודיע סטיבן ג'רארד כי הוא עוזב את ליברפול בתום העונה ועובר לשחק ב-MLS ולאט לאט, הפרטים שהובילו לעזיבה מתחילים להתברר.

בראיון שהעניק סטיבי ג'י ל"ליברפול אקו", יממה לאחר שכבש צמד נהדר בגביע האנגלי וסידר למייטי רדז ניצחון 1:2 על ווימבלדון, סיפר הקשר: "אם הקבוצה הייתה מציעה לי חוזה חדש לפני שהעונה יצאה לדרך, הייתי חותם עליו. בדיוק פרשתי מהנבחרת והתכוונתי להשקיע את כל המרץ שלי בליברפול. אבל בקבוצה הציעו רק בנובמבר והחלטתי לדחות את האפשרות הזו. התקופה שבין הקיץ לנובמבר נתנה לי זמן לחשוב. אין את מי להאשים ואני לא כועס על אף אחד".

הקפטן סיפר ששיחה עם רוג'רס בנובמבר גרמה לו להבין בסופו של דבר שהגיע זמנו לומר שלום. המועדון הציע לו אז הארכה של שנה לחוזה, אבל המנג'ר הודיע לו שהוא כבר לא יהיה שחקן הרכב קבוע והמצב לא התאים למי שהיה רגיל להיות בקישור על בסיס שבועי במשך כמעט שני עשורים: "אני חייב להודות שהשיחה עם ברנדן הגיעה מוקדם ממה שצפיתי. חודש לפני הוא כבר דיבר איתי על דקות המשחק שלי. היה לי קשה, אבל הבנתי את המצב. כולם יודעים כמה אני מעריך את ברנדן, היחסים שלנו מצוינים. הוא היה נהדר עבורי. פשוט לא רציתי להיות עוד שחקן בסגל".

ג'רארד, שיגיד שלום לליברפול אחרי 25 שנים בקבוצה, הוסיף: "רק שבוע לפני ההודעה הרשמית הגעתי להחלטה סופית בעניין. חשבתי על זה הרבה וניתחתי את כל המצב. רציתי שברנדן (רוג'רס) יהיה הראשון שיודע על ההחלטה, חשבתי על הקבוצה ועל התזמון הכי נכון להודיע. אחרי שהודעתי לברנדן, החלטנו לחכות לסיום המשחק מול לסטר ביום הראשון של השנה החדשה. לא רציתי לחכות יותר.

ידעתי שברגע שיגיע ינואר ואהיה חופשי לדבר עם מועדונים אחרים, השמועות יתגברו והמנג'ר יצטרך לענות לכל מיני שאלות בנוגע לעתיד שלי כל כמה ימים. חשבתי שזה לא יהיה הוגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully