וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מידרדר: אנדריאה ז'יז'יץ' חתם בליגה השלישית באיטליה

הקרואטי הוותיק, שרק לפני חצי שנה זכה ביורוליג עם מכבי תל אביב, עובר לקבוצת "הכוכבים" של פיאצ'נצה, שהחתימה לאחרונה את סאני בצ'ירוביץ' ומנסה להינצל מירידה לליגה הרביעית

אנדריאה ז'יזיץ' שחקן מכבי תל אביב באימון. קובי אליהו
בירידה תלולה. ז'יז'יץ'/קובי אליהו

רק לפני חצי שנה הגיע אנדריאה ז'יז'יץ' לפסגת הקריירה, כשזכה לראשונה ביורוליג עם מכבי תל אביב. הסנטר הקרואטי הוותיק, שהצטרף באמצע העונה מאסטנה הקזחית כגיבוי לעמדות הקו הקדמי של הצהובים והפך עד מהרה לשחקן ספסל שבקושי מקבל דקות, התקשה למצוא קבוצה בקיץ. ברגע האחרון הוא חתם על חוזה לעונה בפורלי מהליגה השנייה באיטליה, אבל הירידה החדה שלו לא הסתיימה בכך. היום (שלישי) הוא הידרדר עד לליגה השלישית בטיבה בארץ המגף, אחרי שחתם בפיאצ'נצה מתחתית הטבלה.

ז'יז'יץ' בן ה-35, שדווקא רשם העונה מספרים לא רעים בכלל בליגה השנייה באיטליה עם 17.6 נקודות ו-10.4 ריבאונדים למשחק, שוחרר באופן מפתיע מקבוצתו, וכעת ייאלץ להסתדר בבית החדש.

הוא מקווה שיחד עם סאני בצ'ירוביץ', עוד כוכב בשלהי הקריירה שחתם בפיאצ'נצה השבוע, יוכל להוציא את הקבוצה מהבוץ. אחרי 15 מחזורים, פיאצ'נצה מדורגת במקום ה-13 בליגה השלישית, מרחק נקודה אחת מהקו האדום, עם מאזן של חמישה ניצחונות בלבד לעומת עשרה הפסדים.

ז'יז'יץ' בן ה-35 שותף רק בעשרה משחקי יורוליג במדי מכבי תל אביב בעונה שעברה, בהם הספיק להעמיד ממוצעים חלשים למדי - 0.8 נקודות, 1.3 ריבאונדים ו-0.4 אסיסטים בארבע דקות לערב. משחק "השיא" שלו אצל הצהובים היה במשחק מול מכבי חיפה בליגת העל, בו קלע 14 נקודות ב-14 דקות.

שחקן נבחרת סלובניה סאני בצ'ירוביץ'. רויטרס
קבוצת "כוכבים" בליגה השלישית. בצ'ירוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully