וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מגבה את גארת' בייל, סימאונה הודיע: "טורס יפתח"

אחרי שרונאלדו קבל על סגנון המשחק האנוכי של הוולשי, מאמן ריאל הבטיח כי בייל ישחק בדרבי בגביע (ד', 22:00, ספ' 2) והודיע: "הוא רחוק מלהיות אגואיסט". בכורה מחודשת לטורס באתלטיקו

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל מול שחקן ולנסיה לוקאס אורבן. GettyImages
גיבוי מהמאמן. בייל מול ולנסיה/GettyImages

על רקע הכאוס בברצלונה, יימשכו מחר (רביעי) משחקי הסיבוב הרביעי בקופה דל ריי, עם משחק אחד ענק במוקד: אתלטיקו מדריד מול ריאל מדריד. מלבד הדרבי של בירת ספרד ייערכו עוד שלושה משחקים נוספים. ריאל סוסיאדד, המרוצה מהניצחון על ברצלונה, תתארח אצל ויאריאל. ולנסיה, שהלהיבה ב-1:2 על ריאל מדריד, תחכה לאספניול ואלמריה, עם תומר חמד שמגיע אחרי צמד מרשים, תפגוש את חטאפה. הגומלין ייערך בעוד שבוע בדיוק מהיום.

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד. AP
ההתרגשות בשיאה. טורס/AP

אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד (22:00, ספורט 1)

התכונה המיוחדת בויסנטה קלדרון בימים האחרונים בעקבות שובו של הבן האובד פרננדו טורס תגיע מחר לשיאה, עם הדרבי המרתק בויסנטה קלדרון. החלוץ המדובר ירשום הופעת בכורה מחודשת במדים החדשים-ישנים של הקולצ'ונרוס, כשדייגו סימאונה הודיע במסיבת העיתונאים: "טורס יפתח". החלוץ מקווה שקבוצת נעוריו תשיג מקדמה משמעותית ותוצאה טובה לקראת משחק הגומלין בברנבאו, שייערך שבוע בדיוק לאחר מכן. 'אל ניניו' ישחק לצד אנטואן גריזמן הלוהט, שכבש חמישה שערים בשני המשחקים האחרונים ומצוי בכושר אישי נפלא. אחרי שגברו 1:2 על יריבתם העירונית מוקדם יותר העונה בליגה, הקולצ'ונרוס מייחלים לתצוגה דומה גם הפעם. אגב, יש גם זווית ישראלית בדרבי הזה, לאחר שחברת המסחר הפיננסי הישראלית Plus500 חתמה על חוזה אימוץ עם אתלטיקו מדריד. הלוגו שלה יופיע על חולצות הקולצ'ונרוס כבר בדרבי.

מנגד, גם בריאל, כמו בברצלונה, סובלים מחוסר שקט בימים האחרונים. מאז ההפסד לולנסיה במחזור הליגה האחרון, נפוצו דיווחים בספרד על חוסר שביעות הרצון כריסטיאנו רונאלדו וקרים בנזמה מסגנון המשחק האנוכי של גארת' בייל, אבל השלושה צפויים לפתוח מחר יחד וינסו לספק כדור הרגעה. קיילור נבאס יפתח בין הקורות, בעוד שגם רפאל וראן וסמי חדירה אמורים לקבל הזדמנות בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
לא חושש מאתלטיקו. אנצ'לוטי/AP

לא פחות מ-800 שוטרים יגיעו כדי לאבטח את הדרבי החם, וגם מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי יודע שמצפה לו משוכה גבוהה למדי. "כדי לגבור על אתלטיקו אתה צריך את כולם ביכולת שיא, כי מדובר באחת הקבוצות החזקות באירופה", אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "נבוא בגישה הרגילה שלנו. מה שקרה לנו מול ולנסיה, או במשחקים אחרים בעבר, ידוע וברור. נעשה הכול כדי שזה לא יקרה שוב".

בהתייחס לדיווחים על המתיחות בין כריסטיאנו רונאלדו וקרים בנזמה לגארת' בייל, אמר אנצ'לוטי כי "צפיתי שוב במשחק במסטאייה, התמקדתי בבייל וראיתי שהיה מאוד קשה למסור שם, כי הם צופפו וסגרו אותנו היטב. אני לא חושב שבייל שחקן אינדיבידואליסט. גם אסור לשכוח שהוא כבש בשלושה מתוך ארבעת הגמרים האחרונים שלנו".

ולסיום, אנצ'לוטי אפילו גיבה את מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. "אני מצדיק את ההחלטה שלו", אמר. "כל מאמן חייב לקחת את ההחלטות שהוא חושב שהן הכי נכונות. הוא האיש הנכון בברצלונה, הוא לוקח את ההחלטות הנכונות".

סלטה ויגו - אתלטיק בילבאו 4:2
לסלטה: אלכס לופס (11), צ'ארלס (54). לאתלטיק: מיקל סן חוסה (5), אריץ אדוריץ (15 ו-87 בפנדל), מרקל סוסאטה (61)

מלאגה - לבנטה 0:2
למלאגה: חואן אניור (16), ריקרדו הורטה (78)

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
מחמאה מכיוון בלתי צפוי. לואיס אנריקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully