וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי תל אביב ניצחה את ראשון לציון, המגרש ברמלה נפסל

6.1.2015 / 15:43

פאקו תרגל 11 שחקנים שלא שיחקו מול באר שבע ב-1:2 מול הקבוצה מהלאומית, צמד לברק בדש. המשטרה לא מאשרת קיום משחק הגביע מול רמלה באצטדיונה הביתי, ההתאחדות מנסה לשנות את ההחלטה

one

פחות מיממה אחרי שסיימה בתיקו את משחק הצמרת שלה מול הפועל באר שבע, מכבי תל אביב החלה היום (שלישי) את ההכנות לשבוע של שלושה משחקים, עם משחק אימון שבו ניצחו הצהובים 1:2 את הפועל ראשון לציון. המשחק נערך במתכונת של 35 דקות לכל מחצית, כאשר פאקו תרגל את שחקניו לקראת המשחק מול בית"ר תל אביב/רמלה במסגרת גביע המדינה בשבוע הבא.

ברק בדש מכבי תל אביב מול שיר צדק עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
נתן חומר למחשבה לפאקו. ברק בדש/קובי אליהו

ה-11 שפתחו מול באר שבע, קיבלו מנוחה וברק בדש שפתח בחוד כבש את השער הראשון בדקה ה-20 אחרי מהלך קבוצתי נאה. הקבוצה של שרון מימר הצליחה להשוות במחצית השנייה, אך אחרי חמש דקות השלים בדש צמד וקבע את תוצאת הסיום. מכבי תל אביב תחל את השבוע העמוס שלה עם משחק ליגה מול מכבי חיפה ביום ראשון, מפגש מול בית"ר תל אביב/רמלה בגביע ברביעי והפועל עכו בליגה ביום שבת הבא.

כרגע המשטרה לא מאשרת את קיום משחק גביע המדינה באצטדיון ברמלה, אך ההתאחדות העבירה מכתב לראש אג"מ במשטרה, ניצב אהרון אקסול, ובו דרשה לאפשר לבית"ר תל אביב רמלה לארח במגרשה הביתי את מכבי תל אביב במסגרת סיבוב ח'.

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, סער קלדרון, שון גולדברג, דור פרץ, יואב זיו, מהראן ראדי, דן איינבינדר, בן רייכרט, ברק יצחקי, עדן בן בסט, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully