וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן OKC על גולדן סטייט: "זו קבוצת הכדורסל הכי טובה שיש כיום"

הווריורס הביסו את אוקלהומה סיטי והמשיכו את המגמה, מאמן הת'אנדר סקוט ברוקס: "הם עלו עלינו בכל תחום". נוביצקי חגג עלייה למקום השביעי בכל הזמנים: "חוויה מרגשת" . טרגדיה בלייקרס

דירק נוביצקי, דאלאס מאבריקס. AP
סטוארט סקוט היה אומר על זה boo-yaaa. נוביצקי/AP

דירק נוביצקי שיפר הלילה (שלישי) מיקום ברשימת קלעי כל הזמנים של ה-NBA, כשטיפס למקום השביעי. נוביצקי קלע שלשה 34.8 שניות לסיום ההארכה בניצחון המאבס 88:96 על ברוקלין, והגיע ל-15 נקודות במשחק ול-27,412 נקודות בקריירה. הסל גם העניק ניצחון לדאלאס, כדי להמתיק עוד יותר את ההישג המופלא של הפורוורד הגרמני.

"כן, זה מטורף, מסע משוגע של 17 שנה", אמר נוביצקי על ההישג, אחרי שעבר ברשימה את מוזס מלון, "מוזס היה שחקן לא ייאמן, כך שזו חוויה מרגשת להיכלל בין הגדולים של כל הזמנים. זה ללא ספק בזכות כל העבודה הקשה, אבל גם בזכות כל המאמנים שהיו לי וכל החברים שלי לקבוצה שהביאוני עד הלום, וגם בזכות זה שנשארתי בריא רוב הקריירה. אני גאה בכל זה, אבל גאה יותר בניצחון שהשגנו היום".

נוביצקי, 36, היה צריך 13 נקודות כדי לעבור את מלון, שסיים את הקריירה עם 27,409 נקודות. שאקיל אוניל במקום השישי עם 28,596 נקודות. "אין דרך הולמת יותר לדירק לעבור את מלון ברשימת כל הזמנים", אמר מאמן דאלאס על השלשה המתוקה של הגרמני, "זה פשוט לא ייאמן".

קליי תומפסון, קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריורס נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
תחזיקו אותם. הווריורס/AP

גולדן סטייט לא עוצרת

ההצגה של הלילה שייכת לגולדן סטייט, עדיין הקבוצה עם המאזן הכי טוב בליגה (5:27), שנתנה מופע מרהיב לאוהדיה עם 91:117 על אוקלהומה סיטי. הווריורס התקשו מול הת'אנדר בשלוש העונות האחרונות, עם 8 הפסדים ב-10 מפגשים, שב-9 מתוך 10 משחקים אפשרו ליריבה לקלוע 110 נקודות ומעלה. עם זאת, כעת הווריורס עלו ל-0:3 על הת'אנדר העונה, כשהלילה המגמה נמשכה: OKC שוב קרטעו בהתקפה, קלעו ב-30.6 אחוז מהשדה, 17.9 אחוז מהשלוש, כשקווין דוראנט וראסל ווסטברוק קולעים יחד 21.6 אחוז מהשדה - המשחק השני הכי גרוע שלהם יחד אי פעם.

"לא שיחקנו טוב הערב, אין דרך אחרת להגיד את זה", אמר מאמן הת'אנדר סקוט ברוקס, "הם עלו עלינו בכל תחום, זו קבוצת הכדורסל הכי טובה כיום". דוראנט, שסיים את המשחק עם 3 מ-16 מהשדה, אמר: "מגיע להם קרדיט, אבל גם אנחנו החטאנו הרבה זריקות".

אגב, העונה עוד ארוכה, אבל כרגע אוקלהומה סיטי במאזן שלילי (18:17) ורחוקה 2.5 משחקים מהמקום השמיני במערב. אם תצליח להשתחל למקום השמיני, ייתכן שתפגוש את הווריורס כבר בסיבוב הראשון. "בסופו של דבר נצטרך לפגוש את הקבוצות הטובות במערב", אמר סטפן קרי, שביצע הלילה כמה מהלכי היילייט מרהיבים, "וזו קבוצה שכנראה נפגוש במורד הדרך, בין אם זה בסיבוב הראשון או בהזדמנות אחרת".

* מהלייקרס נמסר כי בתו של הג'נרל מנג'ר מיטץ' קופצ'אק, אלינה, מתה בגיל 15 בעקבות מחלה קשה. "כולנו כואבים", אמר המאמן ביירון סקוט, "זה רגעים ששמים את הכדורסל בפרספקטיבה. כהורה, אני לא יכול לדמיין את החיים בלי הבת שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully