וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עידן שריקי שוחרר, גם עומרי קנדה בדרך

6.1.2015 / 13:44

החלוץ שהיה שותף לעונת העלייה, קיבל הודעה באמצעות סוכנו שהוא צריך לחפש קבוצה חדשה. המגן זומן לשיחה וצפוי לקבל שחרור: "הייתי הראשון שהסכים לקיצוץ, לא אתן להם קרדיט"

one

מנכ"ל מכבי נתניה רועי דניאל הודיע בשעות הצהריים (שלישי) לגלעד קצב, סוכנו של עידן שריקי, שהחלוץ צריך לחפש קבוצה אחרת. שריקי התאמן הבוקר כרגיל בשורות הקבוצה וכאמור את ההודעה על השחרור הצפוי הוא קיבל בשיחת טלפון מסוכנו.

בין הצדדים צפויה פגישה מחר, מכיוון שנתניה חייבת הרבה כספים לחלוץ שהיה שותף לעלייה מהליגה הלאומית, לא קיבל עדיין את מענק העלייה וגם לו עדיין חייבים משכורות מהעונה הנוכחית. לשריקי יש ביקוש גדול מצמרת היגה הלאומית וגם משתי קבוצות בליגת העל, ונראה שאם נתניה תצליח להגיע איתו להסדר כספי, הוא לא יאחז בקרנות המזבח ויעזוב בחלון ההעברות הקרוב.

עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
ביקוש בליגת העל ובלאומית. עידן שריקי/קובי אליהו

גם עומרי קנדה קרוב לסיום דרכו במכבי נתניה. המגן הימני שהצטרף לקבוצה בקיץ ולא השתלב, זומן היום לשיחה עם המנכ"ל רועי דניאל ובה דנו עמו במעמדו המקצועי. קנדה צפוי לקבל הודעה על שחרורו עוד הערב ולהיפרד מהקבוצה. קנדה בן ה-28 שותף רק בשלושה משחקי ליגה, מתוכם שניים כמחליף.

בעקבות הפגישה עם רועי דניאל אמר קנדה למקורביו: "כל עוד הייתי שחקן של הקבוצה, גיליתי סבלנות בכל מה שקשור למשכורות. היום אין סיבה שאתן להם קרדיט יותר. אני מוכן לעזוב, אבל עם כל הכסף שחייבים לי, שזה שלוש משכורות. יש לי משפחה".

עוד הוסיף קנדה בשיחות עם חבר קרוב: "הצרות הכלכליות של מכבי נתניה הן לא ענייני, ויותר מזה אני הייתי הראשון שהסכים לקיצוץ. הכול כדי שיהיה יותר קל למועדון. אבל תראה לי אחד שיתחשב אם יעשו לו את מה שעשו לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עמרי קנדה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"הצרות הכלכליות של מכבי נתניה הן לא ענייני". עומרי קנדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully