וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר בליץ מונתה למנכ"לית מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

בליץ (32) היא מהנדסת תעשייה וניהול במקצועה ותחליף בתפקיד את גבי בן אליהו, שפרשה לאחרונה בתום שנתיים בתפקיד. ברוריה ביגמן תיתן שירותים כיועצת השיווק והתקשורת של הליגה

איריס שטרק, יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל. ברני ארדוב
מינתה מנכ"לית. איריס שטרק/ברני ארדוב

רו"ח איריס שטרק ,יו"ר מנהלת ליגת ווינר לנשים בכדורסל, הודיעה על מינויה של תמר בליץ למנכ"לית הליגה, ועל התקשרות המנהלת עם ברוריה ביגמן למתן שירותים כיועצת השיווק והתקשורת של ליגת ווינר לנשים.

בליץ (32) , מהנדסת תעשייה וניהול במקצועה, כדורסלנית פעילה בעוצמה מודיעין (ליגה ארצית). בשלוש השנים האחרונות עבדה בליץ באינטל בניהול פרויקטים בתחום התוכנה. בליץ, שתיכנס לתפקידה בחודש ינואר, מחליפה את המנכ"לית גבי בן אליהו, שפרשה לאחרונה בתום שנתיים בתפקיד. במסגרת תפקידה תעסוק בליץ בניהול השוטף של מנהלת הליגה באופן שיישם את מדיניות דירקטוריון המנהלת, בסיוע לדירקטוריון בבניית החזון והמטרות האסטרטגיות, בניהול מערך הכספים ובעבודה מול: רשם העמותות, איגוד הכדורסל ומשרד הספורט.

איריס שטרק אמרה: "בחודשים האחרונים עסקנו במאבק להחזרת התקציב הבסיסי לפעילות המנהלת, ולשמחתי הצלחנו לעשות זאת במודל שונה ובשיתוף פעולה עם הטוטו, אתנה ומשרד הספורט. כעת,אנו נערכים להמשך העשייה הענפה שלנו ולמינוף פעילות הליגה. אני שמחה על שיתוף הפעולה עם ברוריה ביגמן, הפועלת בהצלחה שנים רבות לקידום הספורט בישראל. גייסנו אותה, מתוך מגמה לקדם יוזמות שיווקיות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully