וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנהלת ברצלונה הודיעה למסי שלואיס אנריקה יפוטר בקרוב"

בספרד מדווחים כי הקרע בין המאמן לפרעוש יוביל למהלך אחרי שלואיס אנריקה הודיע: "או אני או הוא" וביקש לקנוס את מסי על ההברזה מהאימון. צ'אבי ואינייסטה ייפגשו עם מסי, שנקלע לעוד ריב

ליאונל מסי, לואיס אנריקה, ברצלונה. רויטרס
לא רוצה את לואיס אנריקה. ליאו מסי/רויטרס

יומיים בלבד חלפו מאז ההפסד של ברצלונה 1:0 בחוץ מול ריאל סוסיאדד ונראה שהזעזוע באימפריה הקטאלנית בלתי נמנע. ב"קדנה קופה", תחנת הרדיו הספרדית, פורסם הערב (שלישי) כי הנהלת המועדון הודיעה לליאונל מסי שהמאמן לואיס אנריקה עומד להיות מפוטר בקרוב מאוד, אולי אפילו בשעות הקרובות.

הסערה בבארסה החלה לאחר שמסי, יחד עם ניימאר, נותר על הספסל בפתיחת המשחק מול סוסיאדד ונקרא להציל את הקבוצה רק בהמשך. מסי רתח על כך שלואיס אנריקה לא התייעץ עמו לפני הספסול, שככל הנראה הגיע בשל איחור בחזרה מחופשת חג המולד ובשל עימות שהיה בין השניים באימון במהלך השבוע שעבר.

על פי התקשורת הספרדית, מסי זועם גם על כך שהנהלת הקבוצה תומכת במאמן ופיטרה את אנדוני סוביסארטה, מה שהוביל גם לעזיבתו של קרלס פויול. ב"אל מונדו דפורטיבו" ידעו לספר כי במהלך ההפסד באנואטה מסי נקלע לא רק לעימות עם לואיס אנריקה, אלא גם עם חואקין ואלדס, הפסיכולוג שעובד בצמוד למאמן מתחילת העונה. שחקני הקבוצה מתקשים להבין את תפקידו של הפסיכולוג, שמסתובב בחדר ההלבשה שלהם ואת הצעקות בינו לבין מסי ניתן היה לשמוע היטב.

אמש, יממה לאחר אותו ספסול מדובר, מסי לא הגיע לאימון החג המיוחד שקיימה ברצלונה ב"מיני-סטאדי", לעיני כ-11 אלף צופים וביניהם ילדים רבים. לואיס אנריקה מאוד לא אהב את ההברזה של מסי, כאשר הטענה הייתה כי הוא סובל מדלקת מעיים, אולם לכולם היה ברור שמדובר במשהו אחר. על פי ה"ספורט" הקטאלני, המקורב מאוד לקבוצה, המאמן ביקש לקנוס את מסי, אולם צ'אבי, אינייסטה ובוסקטס מנעו זאת והסבירו ללואיס אנריקה שבמצב הנוכחי לא ייצא מכך שום דבר טוב. במקום, השלושה יזמו שיחה עם הפרעוש בניסיון להרגיע את הרוחות, אך ייתכן כי כבר מאוחר מדי.

חריסטו סטויצ'קוב מעניק את פרס נעל הזהב לשחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
תוקף את נשיא ברצלונה. סטויצ'קוב עם מסי/רויטרס

אגב, רק לפני ארבעה ימים העניק צ'אבי ראיון ובו אמר: "כל דלקות המעיים האלה נשמעות כמו תירוץ אצל כל שחקני הכדורגל. אתה לוקח אקמול ויכול לשחק. בדרך כלל מסתתר משהו מאחורי זה". הקשר הוותיק לא התייחס כמובן למקרה של מסי, אולם הדברים עלולים לגרום לסיטואציה לא נעימה בין השניים. ב"מארקה" נכתב היום: "הגירושים בין לואיס אנריקה למסי הם דבר מוחלט כרגע" והפרעוש הגיע היום לבדו לבדיקות רפואיות ולאימון אישי במתחם של הקבוצה.

אתמול טען הכתב הספרדי פרנססק אגילר שלואיס אנריקה הציב אולטימטום להנהלה: "או אני או מסי". מנגד, ברוב כלי התקשורת הספרדיים ידעו לספר כי המאמן קיבל אולטימטום בעצמו ומעמדו ייבחן במשחק הגביע מול אלצ'ה ובמשחק הליגה מול אתלטיקו מדריד. כעת, כאמור, יכול מאוד להיות שהוא אפילו לא יגיע לשני המשחקים האלה.

אתמול התפרסמו גם דיווחים לפיהם צ'לסי מתכוונת לנצל את המצב שנוצר בברצלונה ולהגיש הצעה למסי. היום התווספה למרוץ, לפחות על פי השמועות, גם מנצ'סטר סיטי. ובינתיים, חריסטו סטויצ'קוב כוכב העבר של המועדון יצא היום נגד ג'וזפ ברתומיאו נשיא המועדון ותקף בראיון: "בשבילי הוא לא הנשיא, הוא יותר פקיד שמבין בכדורסל. בכדורגל הוא מבין מעט. האשמה היא של כל מי שהצביע עבורו בבחירות". על הסכסוך המתוקשר בין לואיס אנריקה למסי: "אני חושב שאנריקה חייב לנהוג בכל השחקנים בצורה שווה. שניהם חייבים לשבת וללבן את העניינים ולנסות להבין אחד את השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully