וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בבני הרצליה: "אם לא נתעורר נהיה במצב שקשה לצאת ממנו"

6.1.2015 / 9:55

הקבוצה של מולי קצורין ספגה הפסד שישי בשבעת משחקי הליגה האחרונים והיא קרובה למקום האחרון: "אנחנו במומנטום הגרוע ביותר בליגה". מגנום רול צפוי לעזוב

one

בני הרצליה רשמה אמש (שני) את הפסדם החמישי ברציפות בכל המסגרות והשישי בשבעת משחקי הליגה האחרונים כשנוצחה על ידי הפועל חולון 90:82. בעקבות ההפסד ירדה הרצליה אל המקום ה-11 בטבלה, מרחק נקודה אחת בלבד מהמקום האחרון שמוביל בסוף העונה לליגה הלאומית. בקבוצה מאוכזבים מאוד מהמצב, ומתכוונים לבצע שינויים כשהשחקן הראשון שישלם את המחיר הוא מגנום רול, ששיחק רק 11 דקות אמש וקלע 3 נקודות. בהרצליה יעשו מאמצים כדי לצרף שחקן עד למשחק הליגה נגד אילת בשבוע הבא.

מגנום רול שחקן בני הרצליה מול מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
בדרך החוצה. מגנום רול/ברני ארדוב

"אנחנו במומנטום הגרוע ביותר בליגה", אמר אמש גורם בהרצליה, "הגענו למצב שאנחנו עושים מאמצים ועובדים קשה באימונים וזה גם לא עוזר. הבעיה היא מקצועית יותר מאשר ברצינות ובעבודה של השחקנים. אנחנו מקבוצות ההגנה הגרועות ביותר שראתה הליגה בשנים האחרונות, וחולון קלעה עלינו 90 נקודות בלי להתקשות. אם לא נתעורר מהר, נהיה במצב שנתקשה לצאת ממנו".

כאמור, בשבוע הבא תצא הרצליה למשחק חוץ נגד הפועל אילת, כשלאחר מכן תארח את עירוני נהריה לסוג של משחק עונה מבחינתה. בקבוצה מקווים להתעלות של הישראלים, ובמיוחד יובל נעימי, שנמצא בכושר רע מאוד. נעימי קלע אמש 6 נקודות ב-3 מ-12 מהשדה, אליהם הוסיף 7 אסיסטים. "הוא הישראלי המוביל שלנו, ואנחנו חייבים אותו טוב בהרבה", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully